- Meddelanden
- 728
- Mottagna reaktioner
- 102
- Poäng
- 317
Någon som har erfarenheter av kontantfinans? sökte igår på 15.000 stod att dom återkommer med svar inom 24 timmar, tar bisnode?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Dem tar Bisnode, jag fick godkänt en höjning, var beredd att det dröjer några dagar med svar. Bra att göra medNågon som har erfarenheter av kontantfinans? sökte igår på 15.000 stod att dom återkommer med svar inom 24 timmar, tar bisnode?

Dem tar kreditupplysning från Bisnode men rapporterar in till UC, likadant med deras produkt Flexkontot.Är ju brixo..syns väl på uc?
Vilka förutsättningar har du ?sökte 15 igår blev bara beviljad 4000kr står att det är utbetalt och senast i morgon på konto, verkar inte vara någon dyr kredit heller, 4000 24 månader totalt att återbetala 5160kr
Dom kollar på bisnode inte uc..däremot kommer lånet synas på ucBlir inte heller beviljad trots 11% uc risk
Fick en bisnode från brixo i samma minut som jag sökte. Kollade nyss uc o ingen förfrågan där än så länge..hoppas verkligen inte ucPå mig togs en bisnode
Men såå skumt..står ju att det tas en bisnode på hemsidanAlltså tog de på mig i mars
Alla brixos produkter blir en konto kredit ,,,, men har du ett lån tex på brixo på 24mån så fortlöper den men du kan även söka en ny kontokredit på samma alltså ha 2 olika krediter inom samma märke brixo/kontantfinans osv om du inte sökt o blivit beviljad någon av deras produkter senaste 2månaderna ,,,,men krediten som du har sen innan omvandlas inte till en kontokredit utan du måste söka på nyttHar kontantfinans blivit en kontokredit för er ? Står att man kan kan logga in och begära uttag men jag kan inte det.
Hur är det för er ?
Även mitt lån hos friia har nu fått till brixo, där det står att alla lån ska bli kontokredit men kan inte begära uttag där heller.