Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinans 15.000, återkommer med svar inom 24 timmar?

V.I.P
Poäng: 317
Meddelanden
728
Mottagna reaktioner
102
Poäng
317
Någon som har erfarenheter av kontantfinans? sökte igår på 15.000 stod att dom återkommer med svar inom 24 timmar, tar bisnode?

sökte 15 igår blev bara beviljad 4000kr står att det är utbetalt och senast i morgon på konto, verkar inte vara någon dyr kredit heller, 4000 24 månader totalt att återbetala 5160kr

Har aldrig blivit beviljad, vet att deras kundtjänst segar, tycker det är ganska svårt att få lån av dem. Hört att räntan är helt OK!

sökte 15 igår blev bara beviljad 4000kr står att det är utbetalt och senast i morgon på konto, verkar inte vara någon dyr kredit heller, 4000 24 månader totalt att återbetala 5160kr
Vilka förutsättningar har du ?

Blir inte heller beviljad trots 11% uc risk

Ja för ett par månader sedan . Då hade jag ut 20% inte ens då gick det fast jag påpekade att men ni har ju en gräns på 30-40% risk tom och jag har 20. Nopp fick inget . Nu har jag 11% i risk men ingen idé o fråga ju

Fick vi i mars när jag lånade på brixo

Alltså tog de på mig i mars

Flex och kontant tar bisnode och aldrig uc.

Jag är av den erfarenheten och åsikten att Brixo som företaget heter som just har Brixo, Flexkontot,Kontantfinans och Merax kan ta en del tid på sig innan de beviljar eller avslår (trots att de lovar svar inom 24 timmar).
Ofta skyller de på högre belastning just då än vanligt. Har ett lån på Merax men även sökt hos de andra 3 (dock utan framgång). Det har jag gjort ett par gånger och det har nog inte en enda gång tagit 24 timmar. Snarare 48,72 timmar eller längre tid....

Har kontantfinans blivit en kontokredit för er ? Står att man kan kan logga in och begära uttag men jag kan inte det.

Hur är det för er ?

Även mitt lån hos friia har nu fått till brixo, där det står att alla lån ska bli kontokredit men kan inte begära uttag där heller.

Har kontantfinans blivit en kontokredit för er ? Står att man kan kan logga in och begära uttag men jag kan inte det.

Hur är det för er ?

Även mitt lån hos friia har nu fått till brixo, där det står att alla lån ska bli kontokredit men kan inte begära uttag där heller.
Alla brixos produkter blir en konto kredit ,,,, men har du ett lån tex på brixo på 24mån så fortlöper den men du kan även söka en ny kontokredit på samma alltså ha 2 olika krediter inom samma märke brixo/kontantfinans osv om du inte sökt o blivit beviljad någon av deras produkter senaste 2månaderna ,,,,men krediten som du har sen innan omvandlas inte till en kontokredit utan du måste söka på nytt

Står i Mail från brixo att deras lån ej kommer rapporteras till UC från och med 1/5.

AE9218DB-620A-4177-B189-9E0B0FA3D79E.webp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp