• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Kontantfinans, vad hade ni för förutsättningar?

S

Sitteriskiten

Gäst
Poäng: 0
Ja, det kommer hem även om man valt autogiro.
Du får vara först till brevlådan om du vill dölja detta lån, tyvärr.

Är själv glad att jag inte behöver dölja sånt här längre.
Tänk alla år man bodde hemma och sjukanmälde sig från både skola och jobb för att sitta och titta ut genom fönstret i timmar tills brevbäraren kommit. Vilken waste av tid alltså! För vad egentligen?
Ok, för jag läste i en annan tråd att man kunde be dom skicka avisering via mail?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Fick avslag förra året, hade 360k inkomst och någon enstaka förfrågan på bisnode. Stod på skärmen att jag fick avslag och fick direkt efter ett sms där det stod att jag fick avslag, 5 min efter fick jag ett mail där det också stod att jag fick avslag, 3-4 dagar senare kom det ett brev på posten som också berättade att jag fick avslag.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Fick avslag förra året, hade 360k inkomst och någon enstaka förfrågan på bisnode. Stod på skärmen att jag fick avslag och fick direkt efter ett sms där det stod att jag fick avslag, 5 min efter fick jag ett mail där det också stod att jag fick avslag, 3-4 dagar senare kom det ett brev på posten som också berättade att jag fick avslag.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Herregud det räcker väl med en gång!
Undrar vad dom går på? Verkar vara ett lotteri om man blir beviljad eller ej!
 
S

Smskosing

Gäst
Poäng: 0
Fick avslag förra året, hade 360k inkomst och någon enstaka förfrågan på bisnode. Stod på skärmen att jag fick avslag och fick direkt efter ett sms där det stod att jag fick avslag, 5 min efter fick jag ett mail där det också stod att jag fick avslag, 3-4 dagar senare kom det ett brev på posten som också berättade att jag fick avslag.
Fick med avslag, de skickade till alla adresskällor hem mobilen mail.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
När jag fick avslag var det bara det jag såg på skärmen ingen post eller mejl samt sms va olika dom gör!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp