Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Korttidskredit, varning felaktiga/falska fakturor

Fick också faktura på 2500 kr . Har inget lån hos denna aktören. Så något misstag verkardet inte handla om

Ser man i andra trådar så verkar korttidskredit vara lite seg med att fakturera emellanåt. Det troligaste är snarare att du tagit ett lån för någon månad och sedan och glömt bort det.

Sökte lån där för ett gäng veckor sedan, fick inget svar på ansökan ens, och definitivt inte några pengar utbetalda från dom, ändå fick jag faktura av dom idag. Vad ska man göra? Bara skita i det?

Sökte lån där för ett gäng veckor sedan, fick inget svar på ansökan ens, och definitivt inte några pengar utbetalda från dom, ändå fick jag faktura av dom idag. Vad ska man göra? Bara skita i det?

Mest sannolikt har du troligtvis ansökt om ett lån tidigare för någon månad sedan som du fått utbetalt. Oberoende av vilket får du sannolikt en betalningspåminnelse om du inte hör efter när lånet ska ha betalats ut.

Mest sannolikt har du troligtvis ansökt om ett lån tidigare för någon månad sedan som du fått utbetalt. Oberoende av vilket får du sannolikt en betalningspåminnelse om du inte hör efter när lånet ska ha betalats ut.

Vad står det på kontoutdraget när man får utbetalning av dom då? Är 100 % säkert att jag inte fått en krona av dom.

Vad står det på kontoutdraget när man får utbetalning av dom då? Är 100 % säkert att jag inte fått en krona av dom.
Samma här.. Jag har kollar när de påstått betalat ut lånet men det finns inget på mitt kontoutdrag!

Någon som vet om dom svarar på mail? Finns inget nummer alls? Jävla fulingar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp