Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Korttidskredit, varning felaktiga/falska fakturor

Jag tog ett lån hos dem i november, när jag var helt körd i botten, fick fakturan i kväll , så de är väldigt snabba

Fick svar och en kopia på utbetalning. Fick även kopia på mail från dom till mig i samband med utbetalning. Väldigt konstigt att det varken existerar något sådant på min mail eller syns någon utbetalning på mitt kontoutdrag. Bluffar dom överföringarna eller?

Jag har mejlat ett flertal gånger om min faktura och får inget svar... Va fult o bara mejla en faktura som påstås vara 6 månader gammal o sen inte svara??

Själv väntar jag på svar från Nordea om jag ens fått pengar av korttidskredit. Syns inget på kontoutdraget från januari iaf.

Själv väntar jag på svar från Nordea om jag ens fått pengar av korttidskredit. Syns inget på kontoutdraget från januari iaf.
När skulle korttidskredit betalt it ditt lån? Mitt skulle vart utbetalt i januari den 5...

Om det är samma tidsperiod är det ju ett tecken på något.

Antingen att dom har fel i sitt datorsystem om den tiden i januari, eller att man faktiskt skickat pengar, men som aldrig nått bankerna. Det måste ju redas ut naturligtvis, så här får det ju inte gå till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp