Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kräver Big Bank att se lönespec?

Hej !

Jag har hört att Big Bank ringer upp... vad frågar de? måste man skicka in lönespec, arbetsintyg och sånt?

En sista fråga.. bryr de sig inte om många UC förfrågningar?

Tack för ett bra forum !

UC nej. De ringer upp och dubbelkollar det du angett i din ansökan osv.

Jag ansökte för 23 timmar sedan, ingen har ringt eller mailat, UC har tagits.
Dom skulle ju vara snabba stod det :)

Har inga anmärkningar, inkomst på 250k+ men dock 33ffr hos UC. Men dom borde ta kontakt på nåt sätt iallafall tycker man ju.

Näe, inte ett ljud, samma som avslag antar jag..

Det är inte säkert...tänkte också slänga iväg en ansökan ikväll. Hör av dig när du fått besked.

Det är inte säkert...tänkte också slänga iväg en ansökan ikväll. Hör av dig när du fått besked.

Skickade ett mail igår kväll och undrade varför jag inte hade fått svar, samt förklarade hela min situation med smslån etc etc och hur tacksam jag skulle vara om det gick att ordna, ringde upp en kille idag, trevlig, ställde lite frågor om ansökan och bad min skicka in belopp, långivare, bank/plusgiro och ocr nummer, samt lite småprat.. Vet inte om jag blir beviljad än men det känns som att det går i rätt riktining iallafall, sökte 25000kr för att lösa en massa smslån osv, fast inkomst på 250k+ ca 40 förfrågningar, inga anmärkningar. Hör av mig när jag vet om jag blev beviljad eller ej, håller tummarna :)

Jag håller tummarna för dig! Jag har inte ansökt än för rädsla att få avslag, dessa är mitt sista hopp....är så nervös så vågar inte ansöka:) gillar inte att prata med långivare heller....

Jag håller tummarna för dig! Jag har inte ansökt än för rädsla att få avslag, dessa är mitt sista hopp....är så nervös så vågar inte ansöka:) gillar inte att prata med långivare heller....

[FONT=&quot]Vi har tagit ett negativt beslut om Din låneansökan.
Vi tackar Dig för Ditt intresse i vår bank.[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]Så jävla typsikt.. bara att börja om då :(
[/FONT]

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp