Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kräver Big Bank att se lönespec?

Jättebra jobbat, du har verkligen tagit tag i det. Önskar jag kunde det med, nu känns allt bara hopplöst. Hur kommer man ur denna karusell? Du kan väl skicka meddelande till mig om du vill så slipper vi ta upp denna tråd, har avvikit från ämnet:)

Hur ser Big Bank på lån i storleken 15000 då. Har en rad såna lån. Ska man uppge alla?

Hur ser Big Bank på lån i storleken 15000 då. Har en rad såna lån. Ska man uppge alla?

Kan inte säga säkert men jag sökte på 30000 för att lösa smslån, uppgav alla med detaljerade uppgifter, ocr osv, lät lovande på telefon men sen kom ett kort avslag via mail typ en dag efteråt, men det beror ju på hur mkt förfrågningar du har också antar jag. :)

lån, ringa arbetsgivaren?

Fick hem ett skuldebrev/avtal på beviljat lån. Det står dock att jag samtycker till att arbetsgivare kontaktas i allmäna villkor. Brukar de ringa arbetsgivaren om de redan skickat ett beviljande hem? Borde de inte kolla sådant innan de skickar ett beviljande /skuldebrev då de redan har UC och alla uppgifter om arbetsgivaren. Känns så där tycker inte min arbetsgivare har med mina privatlån att göra.

Hade ett lån hos big bank på 10000 kr, dom är nitiska med om du missar en amortering!
Dålig erfarenhet av dom, jagar skiten ur dig direkt om du missar på ett par dagar!
Sen kommer jag inte ihåg 100 men jag tror att dom ringer din arbetdgivare, tyvärr!
Tack och lov så lyckades jag att betala lånet, skall ni låna och har fler alternativ, ta någon annan!!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp