Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Krav på Nanokredit och Nanoflex.

Vad har dom för krav egentligen? Jag har alltid fått ta sms-lån i princip var jag vill, men har aldrig någonsin fått ta ett lån hos det där företaget. Det är lite märkligt tycker jag. Jag klarar inkomstkravet och hade högre inkomst ändå förra årets deklaration. Jag hade tidigare inga förfrågningar osv eller ens många sms-lån tagna.

Deras inkomstkrav är 50.000:- liksom.

Ändå har jag aldrig ens blivit beviljad 500:- xD Det är ingen förlust och jag vill inte ha några fler nya lån, så det är inte det. Jag undrar bara vad jag kan falla på?

Fler som tycker sig klara deras krav men aldrig fått det minsta av lån av dessa?

Om du har haft en betalaningsföreläggande de senaste 6 månaderna så kollas det.

Om du har haft en betalaningsföreläggande de senaste 6 månaderna så kollas det.

Det har jag aldrig haft. Har inte ens någonsin haft något hos inkasso. Jag klarar inkomstkravet på 50.000:- med marginal, särskilt förra året osv. Ändå har jag alltid blivit toknekad.

Förstår det faktiskt inte xD Nu vill jag som sagt var inte ens ha något för stunden, men man undrar ju. Får ju i princip överallt annars.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp