Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kredera utbetalning

Hej. Blev beviljad 5000:- hos kredera som jag då också gjorde uttag på. Det står på sidan att kontoöverföringen är gjord men har inte fått in några pengar än. Gjorde uttaget i förmiddags och det står att det betalas ut ca 5 minuter efter man gjort uttag. Någon med erfarenhet av deras utbetalningar?

Hej. Blev beviljad 5000:- hos kredera som jag då också gjorde uttag på. Det står på sidan att kontoöverföringen är gjord men har inte fått in några pengar än. Gjorde uttaget i förmiddags och det står att det betalas ut ca 5 minuter efter man gjort uttag. Någon med erfarenhet av deras utbetalningar?
Har du fåt pengarna ?jag har samma problem 4 timmar nu har inte fåt utbetalning

Hej samma sak för mig hur gick det för dig? har swedbank

Nu är pengarna slut på kredera. "Inga nya ansökningar tas emot för tillfället".

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp