Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

kredit 230 000 kr

Hej. Jag vill ansöka om ett lån på 230 000kr . Jag har arbetat i ett företag sedan maj 2019, jag har ett tillsvidarekontrakt från januari 2020. från augusti 2019 har jag ett Samordningsnummer och från mars 2021 har jag ett personnummer. Min inkomst som visas på UC är 174 000 för 2019, 334 000 för 2020. Inga som helst krediter eller kommentarer. Inkomst för 2021 393 000 ännu ej uppdaterad. Finns det några chanser för ett erbjudande?

Absolut.
Du kan göra en ansökan via lendo. Grundkraven uppfyller du sålänge du varit folkbokförd i Sverige minst 1 år.

Jag ansökte via Lendo, jag fick ett erbjudande endast från SevenDays-banken och efter en veckas väntan fick jag ett samtal att jag inte skulle få lån eftersom jag måste vara folkbokförd i Sverige i minst 3 år. Stödjer inte Samordningsnummer och de dokumenterade inkomsterna på UC detta?

När blev du folkbokförd i Sverige? Du skriver du har ett personnummer sedan 2021 så det ska ej vara problemet. Majoriteten har som grundkrav på folkbokförd 1-3 år diffar lite beroende på långivare.

Jag fick mitt personnummer i mars 2021, innan dess hade jag ett Samordningsnummer

Jag fick mitt personnummer i mars 2021, innan dess hade jag ett Samordningsnummer
Tror att du behöver vänta till 2024. Samordningsnummer innebär inte att du är folkbokförd här.

Så när du fick ditt personnummer 2021 så blev du folkbokförd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp