Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Fick det här mailet idag:

"
Hej,

Vi kontaktar er angående betalningen ni gjorde den 14/1. Den här transaktionen motsvarar ett kontantuttag och kan därför inte genomföras med kortet ni har valt. Vi har gjort en återbetalning som kommer vara dig till handa om 1-3 bankdagar.

Ha en fin helg!

Med Vänliga Hälsningar/Best Regards,

Erica
Betalo"

Nån annan som fått? Låter konstigt i och med att de summan drogs häromdagen. Borde ju blivit nekad direkt kan man tycka

Fick det här mailet idag:

"
Hej,

Vi kontaktar er angående betalningen ni gjorde den 14/1. Den här transaktionen motsvarar ett kontantuttag och kan därför inte genomföras med kortet ni har valt. Vi har gjort en återbetalning som kommer vara dig till handa om 1-3 bankdagar.

Ha en fin helg!

Med Vänliga Hälsningar/Best Regards,

Erica
Betalo"

Nån annan som fått? Låter konstigt i och med att de summan drogs häromdagen. Borde ju blivit nekad direkt kan man tycka
Pfc och betalo är ju samma bolag så dem satte nog stopp för det nu då när dem upptäckte hur det användes :(

Betalo verkar vara stoppat.
Skrill funkar säkert fortfarande men det tar ytterligare en dag.

Pfc och betalo är ju samma bolag så dem satte nog stopp för det nu då när dem upptäckte hur det användes :(
Vad gör det nu gjorde ju en överföring igår med P.F.C. som vi pratat om Betalo men nu är det borta på Betalo sidan men står fortfarande att jag utnyttjat 4800???

Menade vad gör jag nu ? Eller gäller det inte flexkrediten ? Överföringen borta på Betalo ju ???

Fick samma mail som ovan. Gjorde en insättning via Betalo igår som alltså blivit nekat. Då vet vi att Betalo är stoppat. Finns det andra sätt att få ut cash?

Fick samma mail som ovan. Gjorde en insättning via Betalo igår som alltså blivit nekat. Då vet vi att Betalo är stoppat. Finns det andra sätt att få ut cash?
Ånej .. så om det återbetalas ( jag har inte fått nåt mejl än ) men hur använder man då flexkrediten ?

Hur fasen ska man använda flexkrediten då
? Jag behöver kontanter

Du kan ta kortet och gå in och köper paysafecard eller paygo kort på pressbyrån och sätter in på spelsida typ videoslots och tar ut.

Fast om man inte spelar något så kan de bli kinkiga då jag inte längre spelar så kan jag så var det något ställe där man inte kunde ta ut utan att omsätta kommer dock inte ihåg vilken sida det var just nu.

Skrill funkar.
Ladda ner Skrills app. Lägg till pfc kortet. För över till ert konto. Det tar två dagar mot en avgift såklart.

Men jag spelar inte . Hur kan jag använda krediten ? Måste ju gå
Utan att blanda in spel .

Skrill funkar.
Ladda ner Skrills app. Lägg till pfc kortet. För över till ert konto. Det tar två dagar mot en avgift såklart.
Jag måste alltså först vänta till Betalo för tillbaks mina 4800kr till flexkrediten ?

Ja, det tar 1-3 dagar. När du fått PFC-kortet köper du ett paygoo-kort hos Pressbyrån och fyller på med valfri summa. Du behöver inte sätta in dessa pengar på en spelsite utan kan ta ut pengarna i en bankomat. Vill du sedan få pengarna till ditt konto går du till en insättningsautomat och sätter in pengarna på ditt konto. Omständligt men borde fungera.

Jag måste alltså först vänta till Betalo för tillbaks mina 4800kr till flexkrediten ?

Men man kunde ju föra över direkt via skrill ?

Skrill har inget med spel att göra. Bara ett sätt att flytta pengar.

Hej. Kan någon förklara hur jag gör med skrill för det blir bara nekat ?

Hej. Kan någon förklara hur jag gör med skrill för det blir bara nekat ?
Inte omöjligt att dem stoppar det med nu när du märkt med betalo kanske.. är ju egentligen till för att du inte ska kunna få ut kontanter utan ska vara för köp

Inte omöjligt att dem stoppar det med nu när du märkt med betalo kanske.. är ju egentligen till för att du inte ska kunna få ut kontanter utan ska vara för köp

Jag har lyckas fått in 2500 kr på mitt skrill konto
Måste nu tydligen verifiera mig då jag inte använt det innan. Hur gör jag sedan?

Hej alla jag fick 5000 kr i kredit på P.F.C. igår 14/1 å skulle överföra från P.F.C. igenom Betalo till mitt bankkonto jag gjorde 2 överföringar en på 350 kr å en på 4500 det den på 350 gick igenom även den på 4500 sen kom det ett Mail från Betalo att dom inte kan göra överföringen på 4500 kr till mitt bankkonto på grund av att det räknas som ett kontantuttag fattar inte hur ska dom kunna veta det om jag ska ha kontanter eller inte hur gör jag nu för att kunna få ut dom 4500 kr till mitt konto eller kan man ta ut pengar direkt på P.F.C.kortet tack för svar

Hej alla jag fick 5000 kr i kredit på P.F.C. igår 14/1 å skulle överföra från P.F.C. igenom Betalo till mitt bankkonto jag gjorde 2 överföringar en på 350 kr å en på 4500 det den på 350 gick igenom även den på 4500 sen kom det ett Mail från Betalo att dom inte kan göra överföringen på 4500 kr till mitt bankkonto på grund av att det räknas som ett kontantuttag fattar inte hur ska dom kunna veta det om jag ska ha kontanter eller inte hur gör jag nu för att kunna få ut dom 4500 kr till mitt konto eller kan man ta ut pengar direkt på P.F.C.kortet tack för svar
Detta har vi faktiskt gått igenom precis så gå 2-3 sidor tillbaka och läs igenom så har du alla svar :)

Okej det har jag gjort men inte hittat några svar om man kan överföra till paypal konto istället för Betalo eller något annat alternativ

Okej det har jag gjort men inte hittat några svar om man kan överföra till paypal konto istället för Betalo eller något annat alternativ
Pfc är inte till för att omvandla till kontanter.
Det gick i början med delbetalningsköp men sen märkte dem detta och stoppade det.
Nu i början med flex gick det så vissa hann med betalo men nu börjar dem nog stänga ner allt med betalo, skrill och Paypal så snabbt dem kan.
Paysafe eller paygo kort är det som funkar till 100% om du vill få det till kontanter. Har du tur kan du kanske lyckas med skrill eller liknade ett kort tag till

Får jag fråga varför det är så extremt viktigt för alla att få ut denna kredit i cash ?

Nu kanske jag får mycket skit men ska man någonsin få ordning på ekonomin så måste man sluta jaga cash via alla dessa krediter

Detta forum är till för att hjälpa människor i kris, lite trevligare attityd efterfrågas tack!!!

När karusellerna snurrar i huvudet i högsta hastighet så kanske man inte orkar läsa igenom alla trådar för att finna svar utan man vill ha ett snabbt svar för att lugna nerverna en liten stund, så snälla klanka inte ner på era medmänniskor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp