- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Kampanj just nu och endast till ett begränsat antal användare. Full UC tas samt en bedömning av flera faktorer än vad som framkommer på UC.Vafan finns den för alla er
- Meddelanden
- 883
- Mottagna reaktioner
- 419
- Poäng
- 537
Har också fått erbjudande i appen, ränta från 7%, för hög ränta har 4,5 på Marginalen Bank.
Senast ändrad:
Har också erbjudande på lån på min appHar också fått erbjudande i appen, ränta från 7%, för hög ränta har 4,5 på Marginalen Bank.
- Meddelanden
- 1 361
- Mottagna reaktioner
- 459
- Poäng
- 557
ÅterkomDrog iväg en chansning, se vad de återkommer med för besked.
- Meddelanden
- 123
- Mottagna reaktioner
- 24
- Poäng
- 112
Nu finns inte längre den ikonen på min app samt att jag inte hört något från dem😕Återkom
Samma för mig, tryckte ansök, fyllde i alltNu finns inte längre den ikonen på min app samt att jag inte hört något från dem😕
Stod sedan vi handlägger din ansökan. Nyss kollade jag och då är även min ikon helt borta
- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Den tillfälliga kampanjen för att låna är borttagen. Ni som ansökt om lån kommer dock få besked på er ansökan. Info från kundtjänst.
Till mig skrev de bara "i nuläget har vi inte möjlighet att erbjuda dig detta lån"
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Jag har en fråga hade P.F.C. förut typ 2 år sen men min flex gick till uppsägning då . Gjorde ny ansökan nu o blev beviljad 10000 i delbetalning igen men hur var det. I man gjorde ? Minns inte
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Såhär idag kl 10 ska jag vara på ett ställe och betala 1000kr för en behandling . Om
Jag för över de 1000kr från mitt bankkort till P.F.C. kortet o betalar med det kan jag alltså välja delbetalning efteråt och de 1000kr jag satt in finns åter på kortet eller ?
Jag för över de 1000kr från mitt bankkort till P.F.C. kortet o betalar med det kan jag alltså välja delbetalning efteråt och de 1000kr jag satt in finns åter på kortet eller ?
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Ja, du kan betala med kortet fysiskt i butiker.Såhär idag kl 10 ska jag vara på ett ställe och betala 1000kr för en behandling . Om
Alltså man kan säga att du i cash kan få ut 10000 (om du nu är intresserad av det) om du nu har 10000 du kan slänga in.
Precis, du slänger då in 1000 kronor, betalar med kortet och efter det blir du erbjuden att delbetala i appen. Därefter har du fått tillbaka de 1000 kronor du satte in som du kan ta ut till ditt bankkonto.
Jag gjorde 10000 till 20000 då jag hade saker inlämnade på pantbank.
Slängde in 10000 som jag betalade ut sakerna för och fick tillbaka de 10000 i appen sen lämnade jag in föremålen igen (låtsades ångra mig) och vips så fick jag ju 10000 för dom också. Logiskt och enkelt
😎- Blev medlem
- 29 augusti 2019
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Tack snälla . Och om jag inte har kvar kortet kan jag beställa nytt bara i appen ? Men pengarna jag satt in blir kvar ?Ja, du kan betala med kortet fysiskt i butiker.
Alltså man kan säga att du i cash kan få ut 10000 (om du nu är intresserad av det) om du nu har 10000 du kan slänga in.
Precis, du slänger då in 1000 kronor, betalar med kortet och efter det blir du erbjuden att delbetala i appen. Därefter har du fått tillbaka de 1000 kronor du satte in som du kan ta ut till ditt bankkonto.
Jag gjorde 10000 till 20000 då jag hade saker inlämnade på pantbank.
Slängde in 10000 som jag betalade ut sakerna för och fick tillbaka de 10000 i appen sen lämnade jag in föremålen igen (låtsades ångra mig) och vips så fick jag ju 10000 för dom också. Logiskt och enkelt😎
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Oj, jag vågar inte svära på något!Tack snälla . Och om jag inte har kvar kortet kan jag beställa nytt bara i appen ? Men pengarna jag satt in blir kvar ?
Skulle rekommendera dig att kontakta deras kundtjänst. Det går ju att koppla till Apple Pay, i appen finner du kortuppgifterna så allting ska väl gå ändå utan att beställa nytt kort?
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Jomen om jag vill betala i butik måste jag ju ha kortetOj, jag vågar inte svära på något!
Skulle rekommendera dig att kontakta deras kundtjänst. Det går ju att koppla till Apple Pay, i appen finner du kortuppgifterna så allting ska väl gå ändå utan att beställa nytt kort?
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Det är 3 månader som gäller nu. Jag vet inte vad det var på innan?Visste inte att det bara gick att delbetala på 3 månader nu ?
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Alltså. Min sambo saknade kortet, men hon gick in i appen och kollade upp kortuppgifterna. Sen kunde hon koppla det till Apple Pay, således behövdes inget P.F.C.-kort för köp i butik även om det drogs från kortet. Hänger du med?Jomen om jag vill betala i butik måste jag ju ha kortet

- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Ahh ok hajar . Jag har skriv använt Apple Pay dockAlltså. Min sambo saknade kortet, men hon gick in i appen och kollade upp kortuppgifterna. Sen kunde hon koppla det till Apple Pay, således behövdes inget P.F.C.-kort för köp i butik även om det drogs från kortet. Hänger du med?![]()
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Inte använt Apple Pay menade jagAhh ok hajar . Jag har skriv använt Apple Pay dock
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Då har du tillfälle att göra det nu då/alternativt beställa ett nytt kort 😎Inte använt Apple Pay menade jag
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
3, 6, 12 men för varje steg med längre avbett behövde summan vara högre. Så gick inte att avbetala 300 kr i 6 eller 12 månader till exempel.Det är 3 månader som gäller nu. Jag vet inte vad det var på innan?
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Aha ok så handlar man för över 300kr kan man välja 6 alt 12 månader ?3, 6, 12 men för varje steg med längre avbett behövde summan vara högre. Så gick inte att avbetala 300 kr i 6 eller 12 månader till exempel.
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Nä inte längre. Frågan jag svarade på vad man kunde välja förr.Aha ok så handlar man för över 300kr kan man välja 6 alt 12 månader ?
Men jag tolka nått som att det beror på kreditprövning om man får betala på 3,6 eller 12 månader numera. Knapparna finns för 3 6 12 men oavsett storlek på köp är bara 3 månader grönt för mig nu. Och då har jag bland annat ett köp för ca 5500kr.
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
En fråga . Jag fick svar från deras kundtjänst nu att jag både är godkänd d för Flexkredit o delbetalning 10000kr. Men är det som förut då när jag hade det att du kan handla för 10000kr flex utan att sätta in pengar ? Så var det ju då
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Kolla i appen?En fråga . Jag fick svar från deras kundtjänst nu att jag både är godkänd d för Flexkredit o delbetalning 10000kr. Men är det som förut då när jag hade det att du kan handla för 10000kr flex utan att sätta in pengar ? Så var det ju då
Jag har inte krediten och på min flex sida står det inaktiv.
Lite förvillande att avbett står med på den sidan men det är färgkodat i stapeln.
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Det ser ut så för mig med så det är märkligt att hon från kundtjänst skrev nyss att jag är godkänd för båda . Jag mejlade tillbaka nyss och ifrågasatte det .Kolla i appen?
Jag har inte krediten och på min flex sida står det inaktiv.
Lite förvillande att avbett står med på den sidan men det är färgkodat i stapeln.
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
När jag ansökte så fick jag känslan av meddelandet att jag hade krediten men då den gick till inkasso förra gången så är den spärrad för mig.Det ser ut så för mig med så det är märkligt att hon från kundtjänst skrev nyss att jag är godkänd för båda . Jag mejlade tillbaka nyss och ifrågasatte det .
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Samma här min gick oxå till inkasso då men då borde inte skrivit nyss att jag har kollar och du är godkänt för både flex o delbetalning . Hmm får se vad hon svararNär jag ansökte så fick jag känslan av meddelandet att jag hade krediten men då den gick till inkasso förra gången så är den spärrad för mig.
- Meddelanden
- 32
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 42
Hej!
När jag ska ansöka om flex så står det att jag måste använda kortet lite mer (inte använt det alls). Någon som vet hur mycket man måste använda eller om det bara är att använda det en gång som gäller innan man kan ansöka?
När jag ska ansöka om flex så står det att jag måste använda kortet lite mer (inte använt det alls). Någon som vet hur mycket man måste använda eller om det bara är att använda det en gång som gäller innan man kan ansöka?
Det räcker att sätta in 100 spänn och handla en dosa snus, sedan kan du söka!Hej!
- Meddelanden
- 32
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 42
Tackar! Var precis det jag gjorde!Det räcker att sätta in 100 spänn och handla en dosa snus, sedan kan du söka!
Fick 10 000kr i flex. Så som jag har förstått det så kan jag då använda dessa 10 000 och även ansöka om att delbetala allt, vilket då skulle ge mig 20 000kr i ”kredit”?
Går det att omvandla det till reela pengar på sitt konto på något annat sätt än via paysafecard/liknande, ej intresserad av det alternativet.
- Meddelanden
- 2 055
- Mottagna reaktioner
- 312
- Poäng
- 577
Samma här . 6 mån plötsligtJag kunde nu plötsligt välja kredit på 6 månader, har varit begränsad till 3 sen jag fick det igen för nån månad sen.
Mig veterligen har jag inte fått notis om detta.
- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
Kan man inte göra om till delbetalning så länge transaktionen står som reserverad?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.