• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Blancoblanco

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
1 Januari 2019
Meddelanden
166
Mottagna reaktioner
74
Poäng
217
Hej! Jag har en kredit på everydayplus som ligger på 8k och jag har för tillfället nyttjat 0kr, påverkar den mitt betyg på bisnode? Jag har tänkt att söka wästgöta senare under 2022 och vill ha så bra score som möjligt.
Mvh
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hej! Jag har en kredit på everydayplus som ligger på 8k och jag har för tillfället nyttjat 0kr, påverkar den mitt betyg på bisnode? Jag har tänkt att söka wästgöta senare under 2022 och vill ha så bra score som möjligt.
Mvh
Man kan ej se aktiva lån på bisonde :) dom kan bara se förfrågningar så nya förfrågningar försämrar betyg. Varje förfrågan sitter kvar 12 mån.
 

Blancoblanco

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
1 Januari 2019
Meddelanden
166
Mottagna reaktioner
74
Poäng
217
Man kan ej se aktiva lån på bisonde :) dom kan bara se förfrågningar så nya förfrågningar försämrar betyg. Varje förfrågan sitter kvar 12 mån.
Yes det har jag koll på, men så du menar att min ansökan om kredit syns i 12 mån men efter den gått ut syns det ej att jag har en aktiv kredit? Låter skevt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp