O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Vill ha svar av någon som vet om man kan ha lån hos båda dessa samtidigt? Någon som fått beviljat hos båda? (Kreditkontot och Extrakredit)
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Vill ha svar av någon som vet om man kan ha lån hos båda dessa samtidigt? Någon som fått beviljat hos båda?
Enligt den andra tråden ska de inte det, men du kan ju alltid ringa i morgon eller mejla om du gör det så meddela här jag vill också gärna få säkert svar på detta.
Något tog dem för jag blev ej beviljad där
Har du något lån hos Granvik sedan tidigare som gjorde att du fick avslag eller har du många andra lån?
Nej, faktiskt inte. Dock så har jag bet anm
Det är nog anledningen Kreditkontot tillåter inte bet. anm hos sina låntagare, vilken kreditupplysning tog de på dig?
Tror det var creditsafe, inte 100 på det dock för jag har inte fått något i brevlådan och jag tror inte det stod med

Tar de Creditsafe eller Bisnode?
Var inget konstigt för min del, fick låna av kreditkonton.
Kostade inget att söka heller.
sjuk att samma bolag har nu 3 olika sidor med olika namn och samma funktion som låntagare får du ett bestämt lånegräns som fungera som bas hos alla tre
"Notera att om du har befintliga lån eller lånar flera produkter kan du inte låna lika mycket per produkt. Gränserna är indikativa och kommer att uppdateras när du ansöker om ett lån.
Din lånegräns påverkas av samtliga lån du har hos alla Grandviks varumärken så som Kortlån.se kreditkontot samt Extrakredit.se"
sjuk att samma bolag har nu 3 olika sidor med olika namn och samma funktion som låntagare får du ett bestämt lånegräns som fungera som bas hos alla tre
"Notera att om du har befintliga lån eller lånar flera produkter kan du inte låna lika mycket per produkt. Gränserna är indikativa och kommer att uppdateras när du ansöker om ett lån.
Din lånegräns påverkas av samtliga lån du har hos alla Grandviks varumärken så som Kortlån.se kreditkontot samt Extrakredit.se"