• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kreditkort man kan använda online direkt?

A

Adam-92

Gäst
Poäng: 0
Inte meningen att framstå som en besserwisser.
Vill bara förstå hur man tänker när man tar lån för att lösa lån som skall betalas med lån. Ekorre hjulet slutar inte snurra….
Lyckligtvis har jag aldrig själv varit där. Har enorm skräck att missa att betala en räkning. Som tur är har det inte hänt än.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
917
Poäng
817
Inte meningen att framstå som en besserwisser.
Vill bara förstå hur man tänker när man tar lån för att lösa lån som skall betalas med lån. Ekorre hjulet slutar inte snurra….
Lyckligtvis har jag aldrig själv varit där. Har enorm skräck att missa att betala en räkning. Som tur är har det inte hänt än.
Nu är det ju som det är här och alla.vet ju att du har rätt att man inte ska göra det men att skriva det på 4 olika sidor är bara irriterande så har du inget bättre att bidra med så bättre att bara lämna det :)
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
396
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
Lite det jag menade, låna dyrare för att betala billigare lån brukar skita sig om man inte vet att pengar ska rulla in typ skatten, arv eller liknande. Men hoppet måste finnas och varje månad är en kamp! Tills man får släppa allt!...Mycket skönt!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp