• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

kreditpengar.com - Varning 295 kr i ansökningsavgift! Omöjligt att bli godkänd?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
BLUFF! SKIT!! PASSA ER FÖR DENNA SAJT. Det är ägaren själv som skriver de psitiva omdömena. Sajten är dock bluff
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Varnar igen!! Läs villkoren. blufflån som tar ut avgift, även vid avslag
 
Senast ändrad:
K

Kman

Gäst
Poäng: 0
hyffsat

Sökte, fick nej men ändå kommer en asökningsavgift på 295 kronor. Så VARNING VARNING.
 
Senast ändrad:

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Nu får det vara nog, någon sitter och redigerar inlägg av oregistrerade så att det skall låta bra om denna sida. Kan inte admin fixa så oregistrerade inlägg inte kan redigeras? Jag har skrivit två inlägg i denna tråd som nu t ex står som detta:

Lite seg utbetalning, men funkar perfekt, bara att ansöka på!

Så var det inte jag skrev från början och jag har själv blivit nekad lån på denna sida, men borde läst villkoren först där de tar ut en ansökningsavgift på 295 kr oavsett om de godkänner eller inte godkänner ansökan. Och jag tror inte att de godkänner en enda ansökan, utan bara lurar folk på pengar.
 

Kman

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
164
Poäng
337
Lyssna på JGB

Har också varit oregistrerad och folk sitter och ändrar mina inlägg. Kan bara hålla med JGB.
Sen, Stor varning för denna site, jag fick också en räkning på 295 kronor idag när jag idiotiskt nog inte kollade villkoren.

VARNING VARNING VARNING:mad:
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det är ju bara administratören som kan redigera inläggen så det är väl han som har bluffsajten också då antagligen. Jag skickade in en ansökan igår morse och har ännu inte hört ett ljud. Vart står det om förmedlingsavgiften? HIttar det inte i villkoren
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nej ser nu att vem som helst kan editera gästinlägg. Värdelöst men de avsläjade sig själva med att ta bort allt negativt
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 626
Mottagna reaktioner
1 780
Poäng
1 217
Det är ju bara administratören som kan redigera inläggen så det är väl han som har bluffsajten också då antagligen.

Nej nej, så är det inte. Har kollat och det måste varit någon bugg i systemet, alla gäster kunde redigera vissa inlägg. De första i tråden gick inte att redigera, men alla de andra. Har ändrat tillbaka era inlägg, då det finns historik att tillgå (tur där...)

Har ställt in nu så att redigering av inlägg är avstängt för gäster, och uppmanar er andra att registrera er. Det är super enkelt, ingen e-mail verifiering ens. Ska nu uppdatera hela forumsmjukvaran för säkerhetsskull.

Tråden får en ny fin titel med.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp