• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Krisar om pengar. Klarna lösning? Smslån stopp osv

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Har satt mig i skiten så skulle behövt en summa på åtminstone 10-15k för å känna lugnet framöver.

Är bränd på alla smsgrejer då bisnode betyget är dåligt. (Ökade nyligen fairlo). Slängde iväg en ansökan på uc med 1.73% i betyg men min skuld vs inkomst gör att ingen vill hjälpa.

Det jag reagerat på är att jag har Köputrymme "stort" på klarna. Går det omvandla till pengar på någotvis?

Har slut på idéer.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Flingsalt

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Har satt mig i skiten så skulle behövt en summa på åtminstone 10-15k för å känna lugnet framöver.

Är bränd på alla smsgrejer då bisnode betyget är dåligt. (Ökade nyligen fairlo). Slängde iväg en ansökan på uc med 1.73% i betyg men min skuld vs inkomst gör att ingen vill hjälpa.

Det jag reagerat på är att jag har Köputrymme "stort" på klarna. Går det omvandla till pengar på någotvis?

Har slut på idéer.

Nej, du kan inte få ut några pengar på Klarnakortet. Det kan du enbart betala med, i butik eller liknande.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Det finns ett sätt att få ut pengar från Klarnakortet och det är att betala in till Svenska Spel med kortet för att sedan göra en swishutbetalning. Dock ej att rekommendera.

Har inte klarnakortet. Utan bara appen å bruka nyttja fakturaköp. Sen ä jag spärrad via spelpaus. Så det blir svårt :)
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Visst går det att få ut pengar om rätt omständligt. Använd Klarna-kortet och köp ett paygoo-kort och fyll på med kontanter. Ta sedan ut kontanter från Paygoo-kortet i en bankomat och sätt sedan in cashen på kontot via en insättningsautomat. Funkar utmärkt men då krävs förstås ett fysisk kort.

Nej, du kan inte få ut några pengar på Klarnakortet. Det kan du enbart betala med, i butik eller liknande.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Jag blev godkänd klarnakortet så nu kan jag handla mat med det resten av månaden iaf? Eftersom det funkar på vanliga butiker? Sen hör å häpna blev jag godkänd kredit på Brixo. Så kanske löser sig tror allt.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 288
Mottagna reaktioner
894
Poäng
717
Klarna funkar på Skrill till och från utifrån min erfarenhet.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Vad är högsta summan ni varit skyldiga klarna? Tänkte så jag inte känner mig trygg med Köp utrymme stort å blir plötsligt nekad när man står där på Ica. Jag har haft över 12k iaf. Köpte Ikeagrejer. Så allt under det måste ju vara lugnt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp