• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lättast,behöver 100 000 kr ?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 706
Mottagna reaktioner
1 477
Poäng
967
Blev ni godkända via lendo eller sökte ni direkt på balanzia. Har kivra, registrerat SUS utbetalningssystem och kan ta via e-faktura/autogiro. Kommer det papper i brevlådan? Har smålån jag vill bli av med på runt 75.000

11FF
ingen anmärkning
286k inkomst
19k underskott
8% uc score
239k blanco

Tror ni det finns chans att få beviljat? Och är det bättre söka direkt via dom eller gå via Lendo?
 

Arsli

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
19 Maj 2017
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Blev ni godkända via lendo eller sökte ni direkt på balanzia. Har kivra, registrerat SUS utbetalningssystem och kan ta via e-faktura/autogiro. Kommer det papper i brevlådan? Har smålån jag vill bli av med på runt 75.000

11FF
ingen anmärkning
286k inkomst
19k underskott
8% uc score
239k blanco

Tror ni det finns chans att få beviljat? Och är det bättre söka direkt via dom eller gå via Lendo?
Funderade samma sak...och sedan ansökte direkt via deras hemsida..allt gick digitalt,ingen samtal,ingen papper,autogiro krav...Snacka med dem via e-post...skicka en kopia på din UC eller dem uppgifterna som du nämnde och fråga hur det ser ut...Jag hade blanco på 50 tusen och du 239...allt annat ser bra ut...Fråga först!!!
 
L

Lapptanten

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte nyss om lån på 200000 kr hos Lendo. Tio minuter senare fick jag erbjudande om att låna den summan av Balanzia med 6,05 % ränta. Har aldrig hört talas om dem tidigare men håller på att kolla runt nu. Kommer givetvis att vänta och se om jag får bättre ränta hos någon annan bank innan jag tackar ja. Jag har rätt bra årsinkomst och inga betalningsanmärkningar, skall tilläggas.
 
L

Lapptanten

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte nyss om lån på 200000 kr hos Lendo. Tio minuter senare fick jag erbjudande om att låna den summan av Balanzia med 6,05 % ränta. Har aldrig hört talas om dem tidigare men håller på att kolla runt nu. Kommer givetvis att vänta och se om jag får bättre ränta hos någon annan bank innan jag tackar ja. Jag har rätt bra årsinkomst och inga betalningsanmärkningar, skall tilläggas.


Min UC-score ligger på typ 0,1 så jag är nog en bra låntagare.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
895
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Kan man få lån med 0 synliga lån på UC. 30 förfrågningar och 60 tusen i underskott. Behöver samla alla lån som inte synd på UC som är runt 120 tusen. Tror ni någon kan bevilja ett samlingslån? Har fast jobb med 340 tusen i årsinkomst och inga anmärkningar.
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
867
Kan man få lån med 0 synliga lån på UC. 30 förfrågningar och 60 tusen i underskott. Behöver samla alla lån som inte synd på UC som är runt 120 tusen. Tror ni någon kan bevilja ett samlingslån? Har fast jobb med 340 tusen i årsinkomst och inga anmärkningar.

Känns tvek med så många förfrågningar. Inte vad jag vet, det skulle vara om någon skulle vara villig att titta manuellt på ditt case.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp