• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Lättaste lånet på 1000

M

Mee

Gäst
Poäng: 0
hej! Har brukar alltid låna av vivus, alltid fått godkänt trots många gamla anmärkningar. Nu har de plötsligt kommit på att spärra mig pga gammalt lån blev sent inbetalt till onea, onea lånade ja av kanske 2012/13 men de har alltså kommit på nu att spärra mig.

Finns de nåt annat lån man kan låna av som är snälla trots anmärkningar??
Runt 1000 lappen.

Skulle föreslå easycredit, credigo eller credway. Everyday+ är också ok.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Johan888

Gäst
Poäng: 0
hej! Har brukar alltid låna av vivus, alltid fått godkänt trots många gamla anmärkningar. Nu har de plötsligt kommit på att spärra mig pga gammalt lån blev sent inbetalt till onea, onea lånade ja av kanske 2012/13 men de har alltså kommit på nu att spärra mig.

Finns de nåt annat lån man kan låna av som är snälla trots anmärkningar??
Runt 1000 lappen.

Skit i att låna av credigo easycredit det är samma ägare eller någon annan. Behöver du endast 1000 kr så är det av bekanta som du skall söka hos.Det är inte några större pengar hoppas det går bra.
 
H

Hmm

Gäst
Poäng: 0
Fortus har lägst ränta av alla, låga avbetalningar, enda nackdelen är väl breven hem och avi-avgift.
 
L

Lax

Gäst
Poäng: 0
Fortus har väl mer eller mindre slutat med utlåning? De verkar enbar tlåna ut periodvis. Nu står det på hemsidan att det inte går att ansöka för att de har "mycket trafik" men känns som att de har lite problem.
 

Minns

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 Januari 2019
Meddelanden
55
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Har fortus någon kontokredit längre? Hittar bara att man kan betala med faktura?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp