Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån 100-150000 kr, med mindre bra UC

Hej! har idag lån på 220 000:- tusen kronor och skulle behöva låna upp mig med 100/150 tusen för renovering, har mindre bra UC dock på 16 UC FF (2 försvinner I maj).

Min inkomst ligger på 260 000 Tusen när UC har updaterats (2020) och 2019 inkomst var (140 000), tror ni det går att få ett lån med dessa förutsättningarna förutom många FF?

Det går nog men till hög ränta

Jag har en liknande sits men 2 ff och 9,3 i uc betyg. Precis slängt iväg en ansökan till advisa. Kan man förvänta sig ett mindre lån hos de med mitt betyg? Inget svar från någon bank än men bör väl bero på att det är en söndag eller?

Tror man får de flesta svaren rätt omgående trots att det är helg då merparten är automatiserade.

Ok då är det nog kört då eftersom jag inte har hört något på några timmar nu :-(

Ok då är det nog kört då eftersom jag inte har hört något på några timmar nu :-(

Hur mycket sökte du på och hur mycket lån har du? Inkomst? Du har bara 2 FF men ändå ett högt betyg. Har du provat logga in på advisas sida med BankID och kollat om du fått några bud?

Dom har 24 timmar på sig att svara. Lendo brukar ge en länk där man kan se om några inte svarat eller om alla valde att inte ge erbjudande, osäker om Advisa erbjuder samma sak men gissar att dom gör så.

Sökte 60.000 men nöjer mig med mindre om jag blir erbjuden. Pratat med advisa kundtjänst och de kunde se att inte alla bankerna svarat än utan gör det under morgondagen. Förfrågan syns inte på uc än. Hade en dålig inkomst pga studier så runt 120.000 och tidigare lån på 300.000
Men tyvärr är det underskott av kapital som ställer till det för mig angående min dåliga score. Så jag får avvakta morgondagen också och hoppas på det bästa men känns kört :-(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp