• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Lån 1000 med utmätning

Sillen

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
27 Januari 2019
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Äh! Såg nu att viss tandvård ska ingå i normbeloppet. Annars väntar du tills det blir akut för då får man tillbaka pengarna om man skickar in kvitto. ;)
Måste nog gå till tandl omg, så det inte lossar mer:(. Värk lite från och till med. Får fundera på hur jag ska lösa det:'(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 493
Mottagna reaktioner
1 002
Poäng
837
Hjälper lite med ipren, tandvärken kommer och går, ska se om jag kan hitta en annan tandläkare så jag kan få betala 27 när jag får mina semesterpengar.

Varför går du inte till folktandvården istället för privat?
 

Peach

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
24 December 2019
Meddelanden
1 493
Mottagna reaktioner
1 002
Poäng
837
Gick på folktanvården för många år sen, men dom var så otrevliga där!! Så därför bytte jag då..

Men gå dit den här gången, finns ju många olika tandläkare och på folktandvården kan man få faktura. Dock tror jag iofs inte att det går om man har utmätning eftersom en kreditupplysning tas. Det bästa är ju om du väntar in pengar och sen går akut pga värk och skickar in kvittot för då kommer du ju få behålla det beloppet den kronofogden.
 

Sillen

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
27 Januari 2019
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Min kompis har utmätning fick ej faktura!! Får fundera på hur jag ska göra, långt tills den 25!!.. Klarar nog bara någon dag till me tandvärken:folded: men tack för alla tips ni ger<3..
 

Sillen

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
27 Januari 2019
Meddelanden
165
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Fick sålt grejer/saker för 550 i går,alltid något i alla fall.. så nu fattas det bara 450, men har inget mer att sälja. Så får nog stå ut till den 25:'(..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp