Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån chans på 250,000:- ?

Hej.
Har 250,000:- i inkomst taxerat
Uc 20,8 %
Anmärkning 1 (löper ut 2022),
1 anmärkning för utmätningsförsök somförsvann förra veckan.
Ett lån på 20,000:- synligt i övrigt inga lån överhuvdtaget
Ingen skuld hos nån eller något företag
Inga krediter

vad tror ni om mina chanser att söka ett lån på 250,000:- ??
Tack på förhand

Jag hade liknande för några år sen och då funkade det inte. Antar du har ett gäng förfrågningar också? Nej, jag tror inte det går.

Uppenbarligen har du haft problem med ekonomin innan. Varför ska du skuldsätta dig?

Tror dessvärre det är rätt kört.

Jag hade liknande för några år sen och då funkade det inte. Antar du har ett gäng förfrågningar också? Nej, jag tror inte det går.

Uppenbarligen har du haft problem med ekonomin innan. Varför ska du skuldsätta dig?

ja har 1 förfrågning. och ja ja har haft problem med ekonomin förut, och eftersom ja väntat ut anmärkning så behöver jag samla allt för jag har avbetplaner på 7000 kr i månaden på inkasso & på en ensamståendes lön med hyra & diverse andra utgifter hade det varit rimligt att samla allt & fått ner både räntan samt månadsbetalningen.

ja har 1 förfrågning. och ja ja har haft problem med ekonomin förut, och eftersom ja väntat ut anmärkning så behöver jag samla allt för jag har avbetplaner på 7000 kr i månaden på inkasso & på en ensamståendes lön med hyra & diverse andra utgifter hade det varit rimligt att samla allt & fått ner både räntan samt månadsbetalningen.
Självklart, jag frågade bara.

Jag tror du behöver komma ner runt 15% iaf. Efter det kan du ju kolla med Balanzia. Skicka in kopia på UC och fråga dom? Dom kan titta igenom den utan att ta upplysning och ge dig ett preliminärt besked.

Nystart Finans lär väl nappa på detta men undvik dessa.

Eller så får du väl ta en rövare och slänga en ansökan på anmärkning.se eller nåt sånt. Om du nu vill slösa en FF.

Oavsett lär du inte få någon bra ränta någonstans.

Du måste vänta ut din anmärkning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp