• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Lån efter skuldsanering.

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
296
Mottagna reaktioner
190
Poäng
366
Handelsbanken, Länsförsäkringar Bank, Coop etc kanske kan vara ett alternativ då;) Tänker att man inte har haft lån hos alla banker?
Kanske ligger du spärrad i 3-5 år och sedan är det fritt fram igen?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fkr

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
8 Oktober 2018
Meddelanden
455
Mottagna reaktioner
319
Poäng
477
Oj… farlig fråga att ställa här, för snart kommer ALLA pekpinnar och förmaningar…

Grattis att du snart är klar ! Jag är själv oxå klar i mars… :)
Därför jag hållt på frågan. Men är snart "skuldfri" min ekonomi har klart förbättras, ökat min inkomst med över 50% brutto. Spelfri i snart 5år, förutom återfall på en triss och en bingolott en massa ångest på dem. Och vill verkligen inte att mina nära och kära ska behövs stå för nått. Och tycker jag förtjänar en bra bil.
 

Fkr

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
8 Oktober 2018
Meddelanden
455
Mottagna reaktioner
319
Poäng
477
Handelsbanken, Länsförsäkringar Bank, Coop etc kanske kan vara ett alternativ då;) Tänker att man inte har haft lån hos alla banker?
Kanske ligger du spärrad i 3-5 år och sedan är det fritt fram igen?
90% av skulderna kommer från ^skit aktörer^ så vill ju tro att dem stora bankerna kan tänkas godkänna.
 

Baklänges

Kunnig medlem
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
296
Mottagna reaktioner
190
Poäng
366
90% av skulderna kommer från ^skit aktörer^ så vill ju tro att dem stora bankerna kan tänkas godkänna.
Är du helt ren, har en hyfsad inkomst och en bostad som säkerhet så kan du ha en god chans. Jag hoppas du kan lösa det när din sanering är slut så du kan ta över skulderna. Det värsta är att ha skulder till närstående.
 

Fkr

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
8 Oktober 2018
Meddelanden
455
Mottagna reaktioner
319
Poäng
477
Är du helt ren, har en hyfsad inkomst och en bostad som säkerhet så kan du ha en god chans. Jag hoppas du kan lösa det när din sanering är slut så du kan ta över skulderna. Det värsta är att ha skulder till närstående.
Har tyvärr inget annat än min inkomst, men 550+ om året borde ju hjälpa lite hoppas jag.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 870
Mottagna reaktioner
1 865
Poäng
1 277
Svaret på frågan kommer efter 5e mars helt enkelt.
Mitt största lån som var med i min skuldsanering låg hos Wasa kredit. Jag hade inga problem att ta ett blancolån hos dem någon månad efter skuldsaneringen var klar (men det är ett par år sedan nu). Kunde också finansiera bilköp utan problem.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp