Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån från trustbuddy

hej.

Jag undrar om någon har ett större lån här från trustbuddy. Har ni då betalat tillbaka lånet som vanligt nu eller har ni väntat med att betala in det? Med allt som händer med sidan så vet jag om jag vågar betala in något och få det registerad. Går ju inte förlänga lånet eller något nu heller så det blir lite jobbigt.

Som jag har förstått det så är all handel med Trustbuddy stoppad och konkursförvaltaren har tagit över så du ska vänta tills du hör från honom så din betalning blir registrerad på rätt sätt.

Bästa är nog att vänta eller så kontaktar du dom :)

Ja skulle nog vänta tills konkursförvaltaren hör av sig.. Då vet du att pengarna kommer rätt.,

Usch! Fula fiskar allihopa. 4finance med sina vidrigheter och undermåliga kreditbedömning och skyhöga ockeravgifter för "förlängning" och bolaget som begärde Trustbuddy i konkurs... Som nu kan göra enorm vinst på bolagets kvarlevor. Vilken cirkus!

Hemskt att man har med dessa svin och kräk att göra! Som att sitta fast hos vilken kriminell gruppering som helst under en längre tid och inte kunna göra någonting åt det. Tvi!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp