Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Icabanken

Är det någon med erfarenhet från blancolån hos Ica? Enligt hemsidan så verkar räntan vara rätt ok, tom i jämförelse med storbankerna?

Hade vart kul och veta om många fått avslag/ fått beviljat och med vilka vilkor.

Själv planerar jag ta ett blancolån till hösten på ca 150-200k. Jag har i dagsläget 4 bet anmärkningar (3 försvinner nu i mars, sista i september) och 9 st UC förfrågningar (kommer ha 1 kvar i september). Fast jobb och deklarerad inkomst på 400k senaste två åren. Borde väl inte bli något problem? Och blir min "scoring" uppdaterad direkt samma dag som min sista bet. anmärkning försvinner?

Tack på förhand

Kan inte direkt svara på din fråga men jag skall söka på 175000kr på ica banken den 21 april när mina anmärkningar försvinner ,kommer då att ha 4 uc förfrågningar . mina förutsättningar då är 430000 kr årinkomst , 22000 underskott, skall inte var några problem för dig att söka då, Kreditbetyget uppdateras varje dag läste jag på min uc. kan återkomma i april hur det gick.

Kan inte direkt svara på din fråga men jag skall söka på 175000kr på ica banken den 21 april när mina anmärkningar försvinner ,kommer då att ha 4 uc förfrågningar . mina förutsättningar då är 430000 kr årinkomst , 22000 underskott, skall inte var några problem för dig att söka då, Kreditbetyget uppdateras varje dag läste jag på min uc. kan återkomma i april hur det gick.

Återkom gärna. Jag tror nämligen att min egna bank Swedbank inte lär ge mig ngt privatlån på 200k med tanke på att jag aldrig sparat något där, samt varje månad utnyttjat min lilla kortkredit till max (5000 kr) och vad jag hört från andra kollar Swedbank mer på kontohistorik än framtida förutsättningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp