Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Norwegian

Hej.

Jag har ansökt om lån hos Norwegian på 20,000kr

Jag har provanställd i 6 månader och har en bruttolön på 23,000kr.

Deklarerad inkomst 2012 och 13 var 0kr. Jag är 23år.

Jag blev beviljad att låna upp till 120,000kr.

Jag behöver nu bara signera skuldebrevet och skicka in min senaste lönespec. Jag är dock nojjig över att Norwegian ska ringa min arbetsgivare. Uppgifterna jag har lämnat stämmer men jag vill inte att min chef ska veta om att jag behöver ta ett lån

Har ni koll, kan dom komma att ringa min arbetsgivare för att kontrollera att mina uppgifter stämmer utan min vetskap?

/HibbHibb

Först bara, om du varit provanställd i 6 månader eller mer har din anställning automatiskt övergått till en tillsvidareanställning.

...och visst kan de ringa arbetsgivaren, särskilt som du nolltaxerat senaste deklarationen, men jag tycker inte du ska oroa dig alltför mycket. Det finns massvis med skäl till att låna! I slutändan tror jag inte de kommer ringa om allt ser bra ut med lönespecen, men man vet aldrig.

Hur gick du tillväga när du sökte. Med tanke på att du inte deklarerat ngn inkomst?
Jag e själv ute efter ett lån på 120-150 tusen. Tjänar som du deklarerade 79 tusen förra året och 270 tusen 2012.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp