Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos Remember hanterar de lånet papperslöst?

Hej!
Ni som tagit lån av Rember eller kanske vet ändå?
Hanterar de ansökan mm elektroniskt eller skickar de hem avier mm via post?

Ansökan är helt papperslös och odramatisk, tar några dagar dock att se pengarna på kontot. Fakturorna är jag inte säker på men vill minnas dom skickar hem pappersfaktura.

Tack!
Fick svar av Advisa att man väljer autogiro, efaktura el pappersfaktura...

Hoppas att det stämmer!

• Hej! Vet ni om Remember sköter ansökan elektroniskt och om de även sköter avier mm elektroniskt el via autogiro alltså inte med posten varje månad?

img_1534335973809.jpeg

Sara
  • Hej! De har faktura hem, autogiro, e- faktura
  • Så man kan välja?
för 12 minuter sedan
img_1534335973809.jpeg

Sara
  • Ja!
    • Tack! Vill ha efaktura el autogiro men en del skickar avierna med post ändå så ville kolla!
    för 10 minuter sedan
    img_1534335973809.jpeg

Sara
    • Du väljer det på Re:members sida sen!
    • Tack

Jag har lån hos remember, enda gången jag fått papper hem var nu till deklarationen...

Jag har lån hos remember, enda gången jag fått papper hem var nu till deklarationen...

Hur snabbt såg du ”konto” när du loggade in på deras sida och när du fick pengarna på kotor?

Fick beviljat i fredags och signerade men inte sett ngt än...

Jag tror jag signerade en fredag, hade iaf pengarna på onsdagen därpå. 2-3 bankdagar alltså, kan ha varit så att jag signerade en måndag också.

Dom måste kolla med din bank att kontonumret stämmer, när du sen ser utbetalningen på "Mina sidor" på Remembers sida har du pengarna sent på eftermiddagen dagen efter typ.

Hej, jag har fått följande sms;

”Din låneansökan är beviljad. Beloppet är utbetalt och kommer att landa på ditt konto inom 3-5 bankdagar. Välkommen som kund hos re:member! Mvh re:member”

Om lånet är utbetalt, hur kommer det sig att det tar 3-5dagar? Eller är det först nu de kontrollerar om mitt bankkonto stämmer?

Hej, jag har fått följande sms;

”Din låneansökan är beviljad. Beloppet är utbetalt och kommer att landa på ditt konto inom 3-5 bankdagar. Välkommen som kund hos re:member! Mvh re:member”

Om lånet är utbetalt, hur kommer det sig att det tar 3-5dagar? Eller är det först nu de kontrollerar om mitt bankkonto stämmer?

Btw så ser jag redan mitt lån på mina sidor. Ansökte i lördags via Advisa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp