Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos remember via zmarta

Hej.
Jag har ansökt ett lån hos zmarta och fick ett erbjudande från remember på 320.000.

det är så att jag behöver enbart ett lån på 165.000 nu.
Om jag signerar lånet hos zmarta, kan jag i efterhand välja att ta lån på bara 165.000 hos zmarta eller behöver ja ändra ansökan hos zmarta först?

Mitt råd är att ringa till Zmarta och resonera, de kan troligen hjälpa dig med sänkningen (utan att det blir fel i något steg).

Om du signar ett lån på 320 kkr är det beloppet du kommer låna. Signat är signat. Då kan du i sånt fall direkt betala in 155 kkr till Remember som en extra amortering, men detta är ett sämre alternativ än att ringa/kontakta Zmarta.

Mitt råd är att ringa till Zmarta och resonera, de kan troligen hjälpa dig med sänkningen (utan att det blir fel i något steg).

Om du signar ett lån på 320 kkr är det beloppet du kommer låna. Signat är signat. Då kan du i sånt fall direkt betala in 155 kkr till Remember som en extra amortering, men detta är ett sämre alternativ än att ringa/kontakta Zmarta.

ja ok, tack för ditt svar.
Vet att jag förut hade ett lån hos remember som jag fick genom lendo och har för mig att när jag signerade och sen var på deras sida så kunde ja både höja eller sänka lånet. Men kanske inte är så längre

ja ok, tack för ditt svar.
Vet att jag förut hade ett lån hos remember som jag fick genom lendo och har för mig att när jag signerade och sen var på deras sida så kunde ja både höja eller sänka lånet. Men kanske inte är så längre

Det kanske är så hos just Remember, men generellt är det alltid bäst att kontakta Zmarta, Lendo etc. om man vill göra justeringar.

Ber du zmarta ändra beloppet så kan det ju komma andra erbjudanden också

det vill jag helst undvika.
Man har väl alltid rätt att ångra ett lån 14 dagar efter signering?
Ja men vad jag förstått innebär det i praktiken bara att du får lösa lånet, med den ränta som hunnit bli

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp