Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med anmärkning - vilken UC-risk?

Jag fick 9.75 i ränta med 7 i UC score. Jag nappade och samlade alla mina blanco om totalt 160k. Valde att amortera av det på 2 år.
Var det hos Balanzia? Uppgav du för dem att du skulle lösa andra lån eller frågade de inte alls vad du skulle ha pengarna till?

Ja det var hos Balanzia. Jag uppgav att jag skulle samla alla lån och krediter vilket jag gjorde. Dom gjorde dock utbetalningen direkt till mitt konto så jag fick lösa allt själv. Otroligt smidiga och snabb utbetalning. Skicka ett email med dina förutsättningar så får du snabbt svar om dom kan erbjuda dig ett lån och till vilken ränta. På så vis slösar du ingen UC i onödan ifall du inte uppfyller villkoren.

Har en riskprognos på 11,60%, vad säger det er? Får man lån då?

Beror på vart man söker, sen beviljas inga lån enbart på riskprognos utan det är andra faktorer som också är viktiga. Inkomst, belåningsgrad antal ff osv. Det finns massa bra info här på forumet som man kan ta del av bara genom att läsa innantill.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp