Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån med låg avgift

Hej! Behöver låna 1000kr billigt tills på fredag. Vilka alternativ finns det som är gratis eller kanske 10% på korttidslån? Där de använder creditsafe.

Har lån hos vivus, loanstep och easycredit så de är uteslutna.

Provade viaconto men fick inte via dem.

Lyckades utöka på vivus. Trodde inte det gick. Så det löste sig. Tack ivarjefall!

Mod kan låsa tråden om det fungerar så på det här forumet.

Provade viaconto men fick inte via dem.

Lyckades utöka på vivus. Trodde inte det gick. Så det löste sig. Tack ivarjefall!

Mod kan låsa tråden om det fungerar så på det här forumet.

Den kan gott få vara öppen, någon kanske någon gång vill diskutera kring just dessa långivare.

Jag tänker kan man inte bara ta ett lån om ponera 1000 kr och om det bara handlar om fåtalet dagar istället åberopa ”ångerrätten”. På det sättet bör man väll komma lindrigt undan rent ränte och avgifts mässigt?!

Jag tänker kan man inte bara ta ett lån om ponera 1000 kr och om det bara handlar om fåtalet dagar istället åberopa ”ångerrätten”. På det sättet bör man väll komma lindrigt undan rent ränte och avgifts mässigt?!

Nä, inte räntemässigt, för den måste du betala ändå. Däremot så vill jag minnas att du slipper uppläggningsavgifter om du ångrar lånet inom 14 dagar.

Är man kreditvärdig så är det väl enklast att skaffa ett vanligt kreditkort, för då har man ju som regel 4-8 veckor räntefritt, beroende på när i månaden man använder det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp