Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med låg inkomst samt 1 betalningsanmärkning?

Har du kollat här finns långivare med lägre inkomstkrav https://www.smslantopplista.se/inkomstgranser/ vet att smslån inte är det du är ute efter men det finns ju kontokrediter som du kanske kan söka.
Nej, har inte kollat det, men tack för tipset. Som det verkar ser det ut att lösa sig. Min X-svärfar hade fått resa på min situation och är beredd att hjälpa mig. Fick reda på det i kväll så i natt kan det nog bli lite sömn också :) Stort tack för all hjälp och pepp, känns hoppfullt att detta går i mål. Fy sjutton vilken vurpa, det hela bottnade i att min renovering drog iväg lite för mycket, passerade point of no return. Lite bittert att sitta med pengarna tvärlåsta i ett hus, men nu hoppas jag att det löser sig.

Så bra att det löser sig så du inte behöver ta ett skitlån om det är enda utvägen. Att få sova utan att behöva ligga vaken och fundera på ekonomin är guld värt:)

Hej
Hej lite nyfiken på Bluestep bolån. Har ett lån där sedan 2015 och nu vill jag öka upp det med 130 000 kr. Har skött lånet exemplariskt och har gått vidare i ansökan. En mäklare har varit hemma och den blev bra värderad. Har skickat in lönespec på högre lön än uc. Men har enormt många förfrågningar och de har jag förklarat. De hörde av sig i veckan att de fått värderingen och ville jag skulle höra av mig. Fick prata med en annan handläggare än den första. Och han såg bara att det inte var avslag. Men kunde inte lova något?? Men de skulle höra av sig i nästa vecka. Känns väldigt oroligt och snurrigt. Någon som har erfarenhet från dem? Känns som jag får ett nej nästa v. Min vanliga tur!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp