- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Finns det någon här som har lyckats få ett lån via någon låneförmedling med taxerad inkomst under 100 000 kr?
eller via BN?
Har pratat med BN och de säger att de inte har någon lägsta inkomstkrav, man blir inte automatiskt nekad när man söker utan de tittar på fler saker.
Har inga ff hos uc, 0 kr i underskott (dock underskott av näringsverksamhet), 16 000 kr blanco (som var 20 000 kr fr början), bolån! Inget skuldsaldo och inga betalningsanmärkningar och inget historisk skuldsaldo.
På min uc från mars som Collector tog står det uc score 0,3.
Men den här jädrans inkomsten ställer till det!!
Finns det chans för ett kreditkort hos BN? Vill helst ha ett kreditkort men alt ett lån på ca 20-30 000 kr.
Då jag inte vill dra på mig onödiga ff som ger avslag så vet jag inte om jag först ska söka kreditkort hos BN eller pröva ngt annat. Hur skulle ni ha gjort?
eller via BN?
Har pratat med BN och de säger att de inte har någon lägsta inkomstkrav, man blir inte automatiskt nekad när man söker utan de tittar på fler saker.
Har inga ff hos uc, 0 kr i underskott (dock underskott av näringsverksamhet), 16 000 kr blanco (som var 20 000 kr fr början), bolån! Inget skuldsaldo och inga betalningsanmärkningar och inget historisk skuldsaldo.
På min uc från mars som Collector tog står det uc score 0,3.
Men den här jädrans inkomsten ställer till det!!
Finns det chans för ett kreditkort hos BN? Vill helst ha ett kreditkort men alt ett lån på ca 20-30 000 kr.
Då jag inte vill dra på mig onödiga ff som ger avslag så vet jag inte om jag först ska söka kreditkort hos BN eller pröva ngt annat. Hur skulle ni ha gjort?
ska faktiskt höra med dem men har inga förhoppningar då de har 120 000 kr som lägsta taxerad inkomst i alla fall när det gäller Betalkoll appen så misstänker att samma gäller deras kreditkort.