- Meddelanden
- 1 176
- Mottagna reaktioner
- 300
- Poäng
- 467
Jag tog det inte som någon kritik mot mig personligen det du skrev Kryss. Att jag anmälde inläggen berodde på att personen som skrev de inläggen blev fulare och fulare i munnen och angrep trådstartaren personligen så därför anmälde jag. Jag vet själv hur känslig man är om man ska våga skriva om sin skuldsituation här på forumet och jag har själv undrat vid några tillfällen om det jag skrivit ska få kritik av någon men det har jag aldrig fått . Det är också nackdelen med inlägg från gäster då man inte kan ignorera dem. Jag är nog lite trångsynt när det gäller Flashback har väl påverkats av vad andra skriver och säger om det forumet. Min önskan är bara att när man via inlägg berättar om något personligt om sin skuldsituation inte ska bli påhoppad man mår redan dåligt som det är ändå.
Jo, jag håller såklart med dig om att inläggen i tråden här är onödiga och att man inte bör vara elak och otrevlig mot varandra på det här forumet, det i sak är vi helt ense om absolut!
Det jag vänder mig emot är synen på Flashback man ser lite överallt, ofta med hänvisning till olika skriverier i media. Det är trots allt uppåt en miljon som har konton där och att beskriva folk som hatiska och troll som man läser lite här och var, det är något jag värjer mig emot. Sen utvecklade jag det till en personlig reflektion. Men inte riktat mot dig eller någon här, utan generellt och främst mot olika journalister och liknande främst naturligtvis som jag menar framkallar behovet av Flashback, som dom sen angriper. Tycker uppåt miljonen att ett fenomen behövs, även om det är samhällskritiskt och inkorrekt, då bör man se varför detta behov tycks finnas, det gör man dock inte i media, man pekar bara finger mot oliktänkande.
Sen kom det upp här och då ville jag skriva av mig