Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med Tidsbegr. anställning?

Hej!

Har några sms-lån som behöver betalas in SNARAST, på ca 21 000kr.
Jag skulle med andra ord behöva ta ett lån på längre avbetalningstid för att samla dessa. Dessvärre har jag just börjat arbeta, och detta är ett tidsbegränsat jobb på 6 mån. Äger inget eget hus och vill verkligen INTE dra med någon i min närhet som borgensman. Är ett lån omöjligt?

Tack på förhand!

Har ju troligen inte det, i o med att jag precis börjat arbeta (3 dagar so far)

Har ju troligen inte det, i o med att jag precis börjat arbeta (3 dagar so far)

Då kan det bli svårt att få tag i den summan på 21.000:-

förskottslön är en som lånar ut om du kan bevisa vad du kommer få ut i lön nästa månad. men dock inte den summan heller...

men hjälper inte dig ekonomiskt på längre sikt..

vilka smslån kan man ta utan deklarerad inkomst? trode alla hade en gräns på iaf 50.000 kr?

sms lån har som jag förstår det har inte längre återbetalningstid än 3 månader? Blir alldeles för tufft...

Tyvärr är det väl det här som många fastnar i, att ta nya smslån för att täcka upp för de gamla. Kan du betala av en sjättedel varje månad funkar det kanske ändå? Finns ju ett femtiotal aktörer minst...

Men summan är inte så farlig (relativt sätt), finns det ingen i din närhet som kan låna ut? Borgenär på ett lån i den storleksordningen verkar orimligt.

Pass på med UC-förfrågningarna, har du flera på kort tid kommer det bli omöjligt att låna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp