Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån Nettofinans / Easycredit vid anmärkning?

Inkomst, 210.000
6 UC förförfrågningar
1 bet anm på 1200:- (idiotiskt, visste inte konsekvenserna)

Så här långt ser allt bra ut. Våra handläggare kommer nu att göra en individuell prövning och återkomma till dig med ett definitivt besked inom 24 timmar (det kan dröja längre om det är helg eller röd dag)!

Testade, får jag inte det här lånet kan jag lika gärna kasta mig framför tåget i alla fall.
(nej, det ska jag inte göra, det är ett uttryck bara)

men jag ska inte ha en till anmärkning, så är det bara.
har 3 sms lån jag måste lösa i slutet på december och har bara 3.500:- (fattas 9500)
visst kan jag skjuta upp lånen men det kostar ofantligt mycket, drygt 700.

håller tummarna men har knappast någon förhoppning, blir väl som vanligt - nej.

Risk är ju att du inte får lån
Avida och nettofinans samarbetar
Det var det svar jag fick
Har lån hos avida/flexkredit och fick inte på nettofinans pga av det

Har du provat cash2you.

Du kanske har tur,var ju längesen
Hör av dig hur det gått

De är ganska hårda. De behandlade inte min ansökan på nettofinans för jag var sen med betalning till ett annat bolag i deras koncern för två år sedan. Ingen anmärkning men var ca två veckor sen

Förstår inte resonemanget... du har 3 lån... det är förmodligen billigare att skjuta upp de 3 lånen även om de kostar 700 per lån än att ta ett nytt på 10 000. 10 000 brukar väl kosta 3 x 4200 någonting?? 2200 I extra avgift.

Jag skulle bara släppa all till inkasso och försöka avbetala på några månader istället. Jag är i träsket och har varit under en lång tid. Ingenting blir bättre av ett till lån även fast det känns skönt och bra att lösa gamla med nya. Använd dina 3600 och betala av ett av lånen. Släpp de två som är kvar till inkasso och du kommer förmodligen få en plan som där första betalning är i slutet av Jan.

Förstår inte resonemanget... du har 3 lån... det är förmodligen billigare att skjuta upp de 3 lånen även om de kostar 700 per lån än att ta ett nytt på 10 000. 10 000 brukar väl kosta 3 x 4200 någonting?? 2200 I extra avgift.

Jag skulle bara släppa all till inkasso och försöka avbetala på några månader istället. Jag är i träsket och har varit under en lång tid. Ingenting blir bättre av ett till lån även fast det känns skönt och bra att lösa gamla med nya. Använd dina 3600 och betala av ett av lånen. Släpp de två som är kvar till inkasso och du kommer förmodligen få en plan som där första betalning är i slutet av Jan.

Kan bara hålla med. Det blir aldrig bättre av att ta ett nytt lån. Det är det som gör att man sätter sig mer i skiten. Man tror att det löser sig när det inte gör det. Jag vet själv och sitter nu hos kfm på grund av att jag trodde mig kunna lösa på detta sätt med nya lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp