- Meddelanden
- 248
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 102
O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
vem försöker du lura? vivus tillåter inga anm. sökte för 2 dagar sen.
Din låneansökan kan tyvärr inte beviljas på grund av vår nya utlåningspolitiken.
Din låneansökan kan tyvärr inte beviljas på grund av vår nya utlåningspolitiken.
Vivus
Vem skall då låna med de villkor och de räntor, de kommer inte att få kunder till slut och undrar varför finns de då???? Har man bra inkomst och inga anmärkningar så vänder man inte sig till de aktörer. Hoppas de försvinner från ´marknaden snart.
Vem skall då låna med de villkor och de räntor, de kommer inte att få kunder till slut och undrar varför finns de då???? Har man bra inkomst och inga anmärkningar så vänder man inte sig till de aktörer. Hoppas de försvinner från ´marknaden snart.
- Meddelanden
- 248
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 102
vem försöker du lura? vivus tillåter inga anm. sökte för 2 dagar sen.
Lura? Vad tjänar jag på att lura någon?
Jag har en anmärkning som är 2,5 år gammal. (1000 kr studieskuld) Jag tog ett lån hos Vivus som jag betalade tillbaka. Onea som jag alltid har blivit nekad hos måste ha släppt på spärren när Vivusbetalningen gjordes.
Jag har bra inkomst och kreditvärdighet HÖG hos Creditsafe. Det är nog fler faktorer som spelar in.
Senast ändrad:
O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Lura? Vad tjänar jag på att lura någon?
Jag har en anmärkning som är 2,5 år gammal. (1000 kr studieskuld) Jag tog ett lån hos Vivus som jag betalade tillbaka. Onea som jag alltid har blivit nekad hos måste ha släppt på spärren när Vivusbetalningen gjordes.
Jag har bra inkomst och kreditvärdighet HÖG hos Creditsafe. Det är nog fler faktorer som spelar in.
Har du hög kreditvärdighet trots anmärkning? Det låter märkligt.
- Meddelanden
- 248
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 102
Har du hög kreditvärdighet trots anmärkning? Det låter märkligt.
Jag blev själv förvånad. Beror kanske på att jag saknar Blancolån.
Hög inkomst och en anmärkning som går bort i sommar har väl också en stor roll i deras bedömning.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.