Fick du inget på dessa? Den nya Brixo, kontantfinans?Jag har inga betalningsanmärkningar eller inkasso, inga registrerade lån på uc och 5-7 förfrågningar. Har provat norwigen, lendo och freedom finance.
Fick du inget på dessa? Den nya Brixo, kontantfinans?
Forex bank fick jag på när jag var sjukskriven.. Jag är ju anställd men var sjukskriven just då.,
Om du har sökt en massa lån de senaste dagarna kan det vara en anledning till att du inte får napp, de nya långivarna vet ju inte om dessa förfrågningar lett till nya lån.[/QUOT
Okej! Kanske. Stör mig dock på att dom inte kan svara på varför ett lån inte beviljas så att man vet vad det beror på. Är hyfsat ny på det här med lån.
Testa forex!Nej jag fick inget på dessa. Har "bara" tagit lån en gång och dumt nog var det ellos privat lån. Brixo sökte jag nu och fick avslag:/ fick e mail om att jag skulle se över kreditupplysnings uppgifterna i kopian och testa mindre belopp. Men det hjälper ju inte mig riktigt. Dessutom vet jag ju inte om jag kommer bli beviljad mindre belopp. Ger forex lån till folk med aktivitetsersättning (långtidssjukskriven)?