Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån sjukskriven

Skulle säga att din taxerade inkomst blir lite för låg.. Bostadstillägget syns ju inte på kreditupplysningen då det inte är skattepliktigt.. Pröva att prata med någon handläggare på "din bank" om du varit kund där väldigt länge kanske dom kan köra igenom ett lån manuellt..

Tror inte jag kommer beviljas lån vid min bank (swedbank). När jag ansökte om lån på freedom finance så kollade dom med swedbank också. Kan man få gjort en manuell ansökan vid andra kredit givare?

Har dålig koll vilka lendo samarbetar med.. Men bank of norwegien? Hur är de me dom?

Prova ring upp och fråga vad dom gör att du får avslag... Prova kontantfinans, goodcash,

Jag får göra det imorgon. Nu har jag iaf skickat ett mail till forex och förklarat det hela samt förklarat hur jag vill lägga upp min ekonomi. Om någon lånar mig dessa 40.000-50.000 är jag fri! Då har jag endast hyran och det lånet att betala på istället för massor med olika skit.

Pga av banksekretessen kan de inte ta så mycket i mail, bättre att ringa, men inte ens då vill de alltid berätta varför eftersom det är en konkurrensutsatt bransch.

Men har du flera UC-förfrågningar nära i tiden är det ingen idé. Vänta en månad innan du försöker på nytt. Det är verkligen inte bra att gå över 10st heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp