Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån snabbt med en kreddy på 9.1

Nån som har koll på var man kan låna så mycket som möjligt med en kreddy på 9.1 ? Jätte tacksam för svar , med uc som utan uc

Har du anmärkning

Alltså jag vet inte om det är BN som man måste gå till eller om man får samlingslån hos collector eller Forex osv. med 9,1, kan du köra en sån där att många banker svarar?

Risken finns ju att man får hög ränta med. Typ 25% på 150 000 och får 2700 bara i ränta per månad typ.

Alltså jag vet inte om det är BN som man måste gå till eller om man får samlingslån hos collector eller Forex osv. med 9,1, kan du köra en sån där att många banker svarar?

Risken finns ju att man får hög ränta med. Typ 25% på 150 000 och får 2700 bara i ränta per månad typ.

Testat lendo , inget svar än . Vad som helst för lån bara så länge . Räntan kvittar . Har redan bn och forex är völl med på lendo ?

Testat lendo , inget svar än . Vad som helst för lån bara så länge . Räntan kvittar . Har redan bn och forex är völl med på lendo ?

Ja det tror jag, jo jag hade också tagit vilket som för att samla, är i det läget. Hoppas det går vägen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp