• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån, vad är max man kan söka?

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 908
Poäng
1 247
Du har rätt men, jag har redan ett.
Utan lån.

vilka mer bankförmedlare är bra?
Men samtidigt är du inneboende hos föräldrarna?
Om du har ett ordentligt sparkapital kan du göra som du vill men jag skulle rekommendera att du planerar för framtiden. Dvs inte ta sådana enorma lån för en bil… hur länge planerar du att bo kvar hos föräldrarna? Antar att du är under 25år?
Det är såå lätt att hamna fel ekonomisk. Lär dig av våra misstag och bygg kapital istället så kan du köpa din bil kontant. Utan lån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

1way

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Augusti 2021
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
J
Men samtidigt är du inneboende hos föräldrarna?
Om du har ett ordentligt sparkapital kan du göra som du vill men jag skulle rekommendera att du planerar för framtiden. Dvs inte ta sådana enorma lån för en bil… hur länge planerar du att bo kvar hos föräldrarna? Antar att du är under 25år?
Det är såå lätt att hamna fel ekonomisk. Lär dig av våra misstag och bygg kapital istället så kan du köpa din bil kontant. Utan långa

Jag har bor ensam med föräldrarna och är under 25 år.
men jag har ett bra jobb med bra inkomst och kmr att bo kvar här tills föräldrarna vilar i fred.
 

1way

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Augusti 2021
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Du kommer få många och bra bud!

Men hur mkt kan jag ansöka om på en gång? Och hur många gånger ska jag söka på lendo? En gång eller flera gånger
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
J


Jag har bor ensam med föräldrarna och är under 25 år.
men jag har ett bra jobb med bra inkomst och kmr att bo kvar här tills föräldrarna vilar i fred.
Som ovan precis sa. Hade jag och många här vart du, inga lån osv osv, köp inte bilen. Köp en bil för 50.000 istället. Helt onödigt att lägga nästan miljonen på en bil innan man har något annat. Ditt första steg i vuxenlivet ska inte vara en bil för nästan miljonen. Investera, spara, finns så mycket du kan göra. Fixa en stabil sidoinkomst med hjälp utav investeringar och kunna casha den bilen om 5 år istället utan lån. Men du gör ju som sagt som du vill. Om du vill ha bilen, sök på lendo 500.000, får du erbjudande ta det och sök resten på wästgöta finans.
 

1way

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Augusti 2021
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hur många års delbetalning ska man ta? 12 år eller fler?
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
819
Mottagna reaktioner
303
Poäng
497
Tveksamt..
Min polare hade också bara 1 årsinkomst deklarerad, 0 FF, skitbra betyg och sökte på lend om 50.000kr. Fick bara 1 bud.

Låter rätt märkligt. Vad låg årsinkomsten på och hur gammal var han?
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
819
Mottagna reaktioner
303
Poäng
497
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp