Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Låna 3000-5000 kr med anmärkningar?

Vet någon var man kan få låna 3000-5000 kr med anmärkningar? Mina alternativ börjar ta slut.
Pga många olika omständigheter denna månad så har jag halkat efter, vilket kommer lösa sig nästa månad men just nu är det panik.
Jag har 5 st anmärkningar, en går ut i november och resten 3:e juli nästa år och inget skuldsald men en helt ok årsinkomst på 370 000 kr.
Jag har testat typ alla sidor som finns, varav några fungerade, men jag ligger back 5000 kr.
Har ingen jag kan fråga, förutom päronen som ska hjälpa mig, men dom är på semester och kommer hem på lördag.
Tacksam för alla svar! Har försökt hitta något på denna sida men gör inte det, så jag slänger ut en fråga!

Ha det fint!

Tack!
Jag har testat dessa.. Från Credway får jag svaret att jag har för låg kreditscore. Ferratum har jag spärrat mig hos tidigare, då jag hade en liten sms-lån ride för några år sedan. Kreditkontot avslag pga anmärkningar.
Så dom är körda tyvärr. Men tack ändå för hjälpen!

Behöver verkligen med! Finns det ingen sida som ger lån till dem mesta, någon piss sida med jätte räntor? Ngn utöver dem vanliga

Tack men anmärkning stoppar båda där:(

Jag fick på Bravio och creditum, 1000 kr vardera för någon vecka sedan.. så testa där snake!

Du fick det står att dem inte tar med anmärkning..

Nej jag vet, men jag fick lån.. kanske för att anmärkningarna går ut snart, finns inget skuldsaldo och helt ok årsinkomst.. Dom tar ingen uc, så det kanske är värt för dig att testa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp