Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 50000 kr utan säkerhet och har skuldsanering

Jag har skuldsanering,blir klar med den 2017. I dagsläget betalar jag inget då jag är pensionär. Att jag hamnade i skuldträsket är en historia för sig. Men pga. en flyttning från en stad till en annan och skilsmässa så blev det så här. Nu är jag i behov av ett lån på 30-50000,jag har ingen säkerhet,då jag hyr bostad. Vad finns det för låneställen,om det finns några. Jag kan klara av att avbetala 1000 kr i månaden,finns det någon som är intresserad av att låna ut?

Jag har skuldsanering,blir klar med den 2017. I dagsläget betalar jag inget då jag är pensionär. Att jag hamnade i skuldträsket är en historia för sig. Men pga. en flyttning från en stad till en annan och skilsmässa så blev det så här. Nu är jag i behov av ett lån på 30-50000,jag har ingen säkerhet,då jag hyr bostad. Vad finns det för låneställen,om det finns några. Jag kan klara av att avbetala 1000 kr i månaden,finns det någon som är intresserad av att låna ut?

Finns inga låneställen. Står ju skuldsanering i upplysningarna.Är det inte det skuldsanering går ut på att just bli av med skulder... Att skuldsätta sig på nytt kan ju äventyra hela saneringen, risk att den t.o.m. upphävs. En chans som man bara kan få en gång. Är det värt den risken???

Jo,det har du helt rätt i. Det finns säker ingen som skulle låna ut, men är i behov av ett lån just nu. Men går det inte, är det OK också. Att betala tillbaka 1000kr/mån hade gått bra för mig, men som sagt det går ju inte få lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp