Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna av personer, kontakt?

Någon här som vet hur man kommer i kontakt med folk som lånar ut pengar med höga räntor?

Är i akut behov av att låna 30000kr nu men har inga kontakter i ”den undre världen” så vette fasen hur man får tag på nån.

Att låna av banker eller av vänner/familj är inget alternativ.
Inte heller intresserad av folks åsikter gällande detta utan behöver endast hjälp med kontakt.
Skriv PM om någon vet någon som lånar ut.

Det är inte så svårt faktiskt. Ett par saker ifrån en som har lånat miljoner på det sättet.

1: Räntan är 10% i veckan. Det betyder om du lånar 30.000 så ska du efter 3 månader betala tillbaka 60.000
2: Du måste ha någon form utav säkerhet, kan vara olika
3: Du lär inte hitta den kontakten på det här forumet....
4: Dont gör it - Its not värt it :)

Det är inte så svårt faktiskt. Ett par saker ifrån en som har lånat miljoner på det sättet.

1: Räntan är 10% i veckan. Det betyder om du lånar 30.000 så ska du efter 3 månader betala tillbaka 60.000
2: Du måste ha någon form utav säkerhet, kan vara olika
3: Du lär inte hitta den kontakten på det här forumet....
4: Dont gör it - Its not värt it :)

Inga problem för mig att betala 60000kr om 3 månader. Är i sånt akut behov just nu så jag kan betala den summan.
Vet att det är en riktigt dålig idé men är den enda lösningen jag kan komma på.

Inga problem för mig att betala 60000kr om 3 månader. Är i sånt akut behov just nu så jag kan betala den summan.
Vet att det är en riktigt dålig idé men är den enda lösningen jag kan komma på.

Låna av nån familjemedlem eller kompis om du kan betala en sån hög ränta?

Då ger du bort pengar till någon i din närhet istället för okända personer

Ta förskott av lön?

Det spelar väl ingen roll om han lånar av grannens svåger eller Slobodan som hänger på den lokala travbanan? 10 % i veckan är 10 % i veckan, och det blir inte lättare att betala för att man har lånat av någon man känner. Jag ser snarare fördelar med att låna av någon man inte känner.

Med det sagt så har väl alla något hemma som man kan sälja för 30 000, vilket antagligen är bättre.

Med facit i hand hade jag hellre sålt en njure än gått igenom det jag har gjort, den stressen ångesten och rädslan.

Det är inte som i filmer direkt att dom ringer dig då och då. Om du inte kan betala då måste dom statuera exempel för tänk dig själv om du lånar pengar som du inte betalar tillbaka om det sprider sig, vad händer då?
Jo fler slutar att betala tillbaka...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp