Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lånalåna efter inkasso?

Hej! Hittar inget om lånalåna på forumet ang. om att få låna igen efter inkasso? Någon som vet?

LånaLåna är stenålders företag inom SMS låne branschen. Så mitt svar är NEJ
man får inte låna efter inkasso.

Jag fick det... Men jag får ej vip lånet då jag varit på inkasso en gång.

lånalåna sett finans

Samma dag som förfallodatum så skickar de ut påminnelse och direkt dagen efter ligger det ett brev i brevlådan även om du har fått faktura och påminnelse på mailen.

De har ingen som helst hänsyn till att det kan ta en bankdag ibland innan det syns i deras system.
Så akta er om ni inte vill få brev från Sett Finans i posten.

Har du betalt så att pengarna finns på deras konto på förfallodatum så ska du inte betala någon påminnelseavgift bara för att deras system inte hinner få in betalningsinformationen. Inte speciellt seriöst att göra såhär.

Du får inte låna igen efter inkasso... Det kan jag bekräfta. Trots att jag betalat in allt i tid 20 gånger innan blir jag nu blockerad.
Oseriöst.. Det bästa vore om alla undvek dom oseriösa företagen!!!
Hur fan skulle det gå om Telia sa upp alla som fått en räkning till inkasso. En Inkassoräkning säger inte ett piss om din betalningsförmåga utan mer om din personlighet skulle jag säga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp