3 Mars 2019 #1 N Nomerosa Kunnig medlem Poäng: 72 Blev medlem 3 Mars 2019 Meddelanden 113 Mottagna reaktioner 19 Poäng 72 Hej! Vilken låneförmedlare/långivare ringer INTE upp vid förfrågan om lån? Jag vill inte ha någon form av telekontakt. Allt ska vara digitalt. Tack på förhand!
Hej! Vilken låneförmedlare/långivare ringer INTE upp vid förfrågan om lån? Jag vill inte ha någon form av telekontakt. Allt ska vara digitalt. Tack på förhand!
3 Mars 2019 #2 R Rembrandt Kunnig medlem Poäng: 227 Blev medlem 2 Juli 2014 Meddelanden 269 Mottagna reaktioner 80 Poäng 227 Lendo. Men de kommer ringa sen och försöka sälja på dig låneförsäkringar.
3 Mars 2019 #3 I IHope V.I.P & LF entusiast Poäng: 587 Blev medlem 18 Oktober 2017 Meddelanden 1 783 Mottagna reaktioner 416 Poäng 587 Rembrandt sa: Lendo. Men de kommer ringa sen och försöka sälja på dig låneförsäkringar. Klicka för att se resterande... Man behöver inte svara på det. Vid val av erbjudande kan man nu välja försäkring men då kanske dem ringer. Advisa ringde förr men senaste gångerna så ringde dem inget.
Rembrandt sa: Lendo. Men de kommer ringa sen och försöka sälja på dig låneförsäkringar. Klicka för att se resterande... Man behöver inte svara på det. Vid val av erbjudande kan man nu välja försäkring men då kanske dem ringer. Advisa ringde förr men senaste gångerna så ringde dem inget.
3 Mars 2019 #4 V Vink Aktiv medlem Poäng: 32 Blev medlem 8 December 2018 Meddelanden 45 Mottagna reaktioner 5 Poäng 32 Vad spelar det för roll om de ringer? döljer du något för frugan?
3 Mars 2019 #5 T Terry_ V.I.P & LF entusiast Poäng: 10 747 En av våra mest hjälpsamma En av våra mest kunniga Blev medlem 31 Augusti 2012 Meddelanden 22 718 Mottagna reaktioner 16 116 Poäng 10 747 Om han nu skulle göra det hur skulle frugan få reda på det om dom ringer på hans telefon @Vink?
3 Mars 2019 #6 N Nomerosa Kunnig medlem Poäng: 72 Blev medlem 3 Mars 2019 Meddelanden 113 Mottagna reaktioner 19 Poäng 72 Vad spelar det för roll? Jag vill inte bli trakasserad.. Är det bättre att gå direkt på remember? Måste man ha kort där för att få lån eller kan man ansöka om nytt lån?
Vad spelar det för roll? Jag vill inte bli trakasserad.. Är det bättre att gå direkt på remember? Måste man ha kort där för att få lån eller kan man ansöka om nytt lån?
5 Mars 2019 #7 V Vink Aktiv medlem Poäng: 32 Blev medlem 8 December 2018 Meddelanden 45 Mottagna reaktioner 5 Poäng 32 Terry_ sa: Om han nu skulle göra det hur skulle frugan få reda på det om dom ringer på hans telefon @Vink? Klicka för att se resterande... Hon hör väl samtalen han för... Man får räkna med sånt när man tar ett lån. Ta inte lån så slipper du folk som ringer dig..
Terry_ sa: Om han nu skulle göra det hur skulle frugan få reda på det om dom ringer på hans telefon @Vink? Klicka för att se resterande... Hon hör väl samtalen han för... Man får räkna med sånt när man tar ett lån. Ta inte lån så slipper du folk som ringer dig..
5 Mars 2019 #8 N Nomerosa Kunnig medlem Poäng: 72 Blev medlem 3 Mars 2019 Meddelanden 113 Mottagna reaktioner 19 Poäng 72 Tack! Någon mer som har svar på min fråga?