Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Lånehaj

Diskussion i 'Större lån' startad av Jaaaag, 4 oktober 2018.

1. Adde87

Adde87 Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    46
    Trofépoäng:
    136
    Ursäkta men att låna 20k av någon kriminell? Du driver. Så naiv du är. Folk kommer köra över dig garanterat. Lämna dom där tankarna omdedelbart.

Hope777 gillar detta.
  2. Hope777

Hope777 V.I.P

Mottagna gillanden:
    471
    Trofépoäng:
    496

3. Hope777

Hope777 V.I.P

Mottagna gillanden:
    471
    Trofépoäng:
    496
    Vad hände här nudå...jag som bara tänkte råda dej att inte låna 20000kr av nån kriminell lånehaj:) nästan så jag trodde du skämtade när du ens funderade på det alltså...dessa folks som bedriver ”låtsas banker” har inte schyssta villkor..spar ihop till din bil istället eftersom du skriver att du har betalningsförmåga:)

Lize gillar detta.
  4. Jaaaag

Jaaaag Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    6
    Att ha betalningsförmåga är inte samma som att kunna hosta upp 20k det vet ni lika väl som jag.
    Jag är helt säker på att jag inte bad om rådgivning i trådstarten.

5. Duuuuu

Duuuuu Gäst

Fick du napp?
    Är själv i samma sits och skulle behöva komma i kontakt med en lånehaj eller liknande för ett kortare lån. Kan betala hög ränta!

6. Ny2018

Ny2018 V.I.P

Mottagna gillanden:
    579
    Trofépoäng:
    556
    Jag tänker inte döma någon eller moralisera.
    Är 20000 kr värt att sätta sig i den sitsen för ?
    Har du familj/partner så hoppas jag att du inser att det är inte bara du som kan råka illa ut.
    Jag skulle inte ens fundera på det. Bor i en stad med mycket indrivnings/pengarelaterat våld och har jobbat inom blåljus i min stad så jag vet att betalar du inte så är det med livet i riskzonen. Numera jobbar jag i en annan stad där det är ännu värre på den fronten.

IHope gillar detta.
  7. Groda122335

Groda122335 Gäst

Men snälla... om det stämmer som du skriver att du är spärad överallt men inte har stora skulder samt med bra återbetalningsförmoga.. och behöver 20k till ny bil så SKA DU INTE söka upp kriminella och sätta dig i en jävla dålig sits.. du vill hellre ha skitdyra smslån som går till kronofogden än att vara skyldig någon kriminell pengar..

Finns det verkligen ingen ny sida som har plopplat upp sista 3-5 månaderna som du inte har spärrat dig på och som inte ser din UC? Fairlo? Getdivide? eller någon av de andra primalkapital, extraslantar etc.. där du kan få 20tkr?

I annat fall så spara, sälj saker, jobba extra.. gör vad som helst men ta in ett lån som du blir totalblåst på och som du kan råka riktigt illa ut av.. Min poäng är att 20tkr är överkommligt att få ihop... värre när man behöver 500-600 tkr..

IHope och Lize gillar detta.
  8. Capice

Capice Gäst

Problemet med att låna 20 k av kriminella är att återbetalningen blir på minst 60 k och återbetalningstiden tenderar bli livslång ;)

Dela sidan