Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånets syfte. Vad ska jag välja?

Vad ska jag välja för "lån syfte" när jag ansöker om Advisa?

Bilagor

• upload_2020-5-7_8-25-34.png
    upload_2020-5-7_8-25-34.png
    312 bytes · Visningar: 175
Jag vill investera i aktier, guld, Bitcoin

Då får du nog dessvärre ljuga i din ansökan om vad du ska ha pengarna till. Jag tror inte att bankerna är så sugna på att låna ut till investeringar eller rättare sagt spekulationer.

Då får du nog dessvärre ljuga i din ansökan om vad du ska ha pengarna till. Jag tror inte att bankerna är så sugna på att låna ut till investeringar eller rättare sagt spekulationer.

Men det är inte meningsfullt. Är det inte bättre för banken om jag investerar pengar än att köpa materiella saker som kommer att förlora värde över tid

Men det är inte meningsfullt. Är det inte bättre för banken om jag investerar pengar än att köpa materiella saker som kommer att förlora värde över tid

Det kan man såklart argumentera om fram och tillbaka. Vad jag har läst mig till så är de dock inte jättepigga på att låna ut i spekulationssyfte. För din egen del är det ju en stor risk med att spekulera. Du ska inte påbörja ett sparande istället och placera/spekulera med pengar du redan har istället för att låna till det?

Det kan man såklart argumentera om fram och tillbaka. Vad jag har läst mig till så är de dock inte jättepigga på att låna ut i spekulationssyfte. För din egen del är det ju en stor risk med att spekulera. Du ska inte påbörja ett sparande istället och placera/spekulera med pengar du redan har istället för att låna till det?

Visst jag respekterar att vi alla har olika åsikter.

Så vad ska jag välja för låneansökan?

Låna pengar i syfte att handla på börsen är nog det dummaste du kan göra. Med all respekt och med all välmening men du kommer förmodligen bränna dig. Jag har gjort exakt den resan och sitter idag med skulder upp över öronen. Du gör så klart som du vill men se detta som en varning. Det är alltför många som är naiva och att spekulera på en just nu extremt volatil börs, med lånade pengar är ingen bra kombo.

några för att samla lån och vila Jag vill investera i spekulativa tillgångar
Visa bilaga 906

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp