• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lånforum - Fond.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Hej!
Jag har det ganska skit den här månaden. :( Jag skäms som fan för att fråga. Jag har aldrig bett om hjälp här men behöver 300-400kr till mat tills lönen kommer 23. Jag överför så klart tillbaka. Hoppas det finns någon själ som kan hjälpa <3.
Jag hjälper till också om någon behöver det efter den 23/12.
Jag har Swedbank.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Shopaholic169

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
317
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Hjälp! Finns det någon som kan avvara typ 70 kronor så jag kan ta mig fram och tillbaka till extrajobbet imorgon.. herregud. Kan återbetala den 23:e om du vill. Har nordea och swish..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ett tips

Innan ni lånar ut / ger bort - gör det via den här tråden och inte "PM"

Här kan ni skriva till exempel "Jag lånade Lasseman" typ. Sen så kan någon annan lyfta om man har något som man skulle haft tillbaka av personen.

Annars om ni tar det via PM så kan exemplevis skribenten ovan "Shopaholic" via PM få 20 olika swisningar av folk...

Så det vore kanon om ni tar det via tråden här.

Trias är några dagar sen men han lovade mig återbetala 23:e så jag har förståelse. Det kan hända!.
 

weroo83

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
29 Augusti 2012
Meddelanden
195
Mottagna reaktioner
209
Poäng
397
Hjälp! Finns det någon som kan avvara typ 70 kronor så jag kan ta mig fram och tillbaka till extrajobbet imorgon.. herregud. Kan återbetala den 23:e om du vill. Har nordea och swish..

Jag kan swishar dig 100 kr som du kan donera vidare till någon annan sen när du kan :) pm ditt nr
 
Senast ändrad:

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Hjälp! Finns det någon som kan avvara typ 70 kronor så jag kan ta mig fram och tillbaka till extrajobbet imorgon.. herregud. Kan återbetala den 23:e om du vill. Har nordea och swish..

Om någon kan låna mej typ 300kr eller vilken summa som helst så kan jag swisha dig 70kr av dom <3
 

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Hej!
Jag har det ganska skit den här månaden. :( Jag skäms som fan för att fråga. Jag har aldrig bett om hjälp här men behöver 300-400kr till mat tills lönen kommer 23. Jag överför så klart tillbaka. Hoppas det finns någon själ som kan hjälpa <3.
Jag hjälper till också om någon behöver det efter den 23/12.
Jag har Swedbank.


Ingen som kan tänka sig låna ut till mig? :( Skulle behöva köpa mat. Jag betalar tillbaka så klart den 23/12 när lönen kommer. Vilken summa som helst går bra. Bara jag kan köpa billig mat typ pasta, potatis etc.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ingen som kan tänka sig låna ut till mig? :( Skulle behöva köpa mat. Jag betalar tillbaka så klart den 23/12 när lönen kommer. Vilken summa som helst går bra. Bara jag kan köpa billig mat typ pasta, potatis etc.

Du skrev för 37 minuter sedan kompis :D Vänta åtminstone till imorgonbitti!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp