• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lånforum - Fond.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

XlonyX

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
10 Januari 2019
Meddelanden
378
Mottagna reaktioner
218
Poäng
407
De som inte är i behov av pengar kan j uvänta tex
Ja och jag menar att 5000 kr är alltid något :) Jag kan vara en av de som väntar inga problem

Tycker inte att det upplägget låter särskilt bra om jag ska vara ärlig. Det är för mycket pengar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Den som behöver låna pengar, skriver i den här tråden. Max 500 kr säger vi. Sedan kommer man genom pm överens om kontonummer, bank och när lånet ska betalas tillbaka. Se till att skriva i tråden vem det är som lånar till vem, så att det inte blir så att flera lånar till samma person.

Det är viktigt att inte låna ut till vem som helst. Ta reda på när användaren har registrerat sig, hur länge den varit aktiv osv.

Jag nämner återigen, inga större summor får lånas ut. Ingen ska behöva lida ekonomiskt om någon jävel bestämmer sig för att inte betala tillbaka. Då blåser vi av det här omedelbart.

Jag är helt black fram till löning. Den som är intresserad av att låna mig 400 spänn, skickar jag 500 till den 25e. Jag har Swedbank. Pm:a mig den som kan och har Swedbank som bank.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 514
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Glöm inte att lånen omfattas av skuldsanering sedan:)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 353
Mottagna reaktioner
13 438
Poäng
8 917
Den som behöver låna pengar, skriver i den här tråden. Max 500 kr säger vi. Sedan kommer man genom pm överens om kontonummer, bank och när lånet ska betalas tillbaka. Se till att skriva i tråden vem det är som lånar till vem, så att det inte blir så att flera lånar till samma person.

Det är viktigt att inte låna ut till vem som helst. Ta reda på när användaren har registrerat sig, hur länge den varit aktiv osv.

Jag nämner återigen, inga större summor får lånas ut. Ingen ska behöva lida ekonomiskt om någon jävel bestämmer sig för att inte betala tillbaka. Då blåser vi av det här omedelbart.

Jag är helt black fram till löning. Den som är intresserad av att låna mig 400 spänn, skickar jag 500 till den 25e. Jag har Swedbank. Pm:a mig den som kan och har Swedbank som bank.

Jag kan dra iväg 400 till dig. Har SEB/Swish.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 353
Mottagna reaktioner
13 438
Poäng
8 917
Se, löser sig utmärkt. Trias har varit aktiv här i ett par år och jag hade vågat litat på honom med mitt liv och givetvis 400 kr med :D

Det är lite det jag tänker är trådets syfte.

PS: XlonyX har du vunnit på lotto eller vad har hänt, tycker du är lika givmild som Moder Teresa dessa fattiga novemberdagar :D Jävla king!
 

Kalle14

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
10 Augusti 2019
Meddelanden
237
Mottagna reaktioner
32
Poäng
147
Lyssna
Vilka är med på detta
skriv ett inlägg
INTRESSERADE SÅ PÅBÖRJAR VI PROCESSEN.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp