Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

låta allt gå till inkasso??

Jag uppöever dom som strikt.. men har man lite risig inkomst är det bara att gå in och ansöka om nedsättning, ange den årsinkomst man kommer ha så får man beslut direkt.
Csn betalar jag 845kr/mån till. Kan skjuta upp en månad för att betala dubbla nästa månad. Blir bara jobbigare i längden. Det beloppet var det lägsta tydligen som jag kunde få godkänt till har redan sänkt från att innan ha betalat 2000kr/mån när jag inte hade dessa problem.

Csn betalar jag 845kr/mån till. Kan skjuta upp en månad för att betala dubbla nästa månad. Blir bara jobbigare i längden. Det beloppet var det lägsta tydligen som jag kunde få godkänt till har redan sänkt från att innan ha betalat 2000kr/mån när jag inte hade dessa problem.

Har du flera olika lån hos csn både uttagna före och efter 2001?

Tänk på att inte jämka för mycket, ha stenkoll annars åker du på restskatt

Tänk på att inte jämka för mycket, ha stenkoll annars åker du på restskatt

Jo, fast den eventuella restskatten i relation till att man kan använda pengarna till att lösa sms-lån och liknande... Det blir svårt att hitta ett billigare lån än en eventuell restskatt, som dessutom inte skall betalas förrän i november 2019. Jag skulle nog inte bekymra mig för mycket om det, särskilt inte eftersom preliminärskatten har varit ojämkad i sex månader redan, så hen har ju betalat alldeles för mycket skatt i ett halvår.

Men det kan förstås vara bra att räkna ändå så man vet var man hamnar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp