• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Låta allt gå till kronofogden -bra lösning?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
om du bestämt dig släppa allt så behöver du inte ringa fogden.du skriver på papprena som kommer o skickar in.en eftet en.jag ringde aldrig fogden o har inte hafft kontakt med dom.utan lät allt ha sin gång.skrev på o skickadr in tills det till slut kom papper om utslag.sen kom papper om till gångsutredning.jag hörde aldrig av mig till dom.
det du kan göra nu om du bestämt dig släppa allt.betala bara de viktigaste räkningarna.inga lån utan passa på lägg undan så mycket du kan.det gjorde jag ja tid e svårt svara på exakt.det tog 4 mån för mig men det är räknat från det jag struntade i inkassobreven till utmätning.men från delgivning så kanske det tar 2mån.men svårt svara på.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Ok!! Tack Nina... Trodde man skulle ringa och prata med dom.. Tänkte att det var bäst att berätta för dom att det kommer komma in många skulder till dom. Jag funderar fortfarande på det där med utmätningen. Ska man inte berätta för sin chef?? Slipper väldigt gärna det men får chefen veta något eller stannar det på lönekontoret?? Jag skäms ihjäl om chefen vet och jag inte vet att han vet...
 

pepe65

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Oktober 2023
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Har jag gjort funkar bra men man bör ha en annan inkomst som inte syns
Blir lite körft annars .
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp